شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

ادامه ضبط «خانواده دکتر ماهان» در شمال کشور

 سریال «خانواده دکتر ماهان»

سینماپرس: تصویربرداری «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی علی محمد قاسمی در بخشی از جنگل های ساری ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، علی شیرمحمدی جانشین تهیه کننده سریال «خانواده دکتر ماهان» با اشاره به محور اصلی این سریال که این روزها در شمال کشور مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد، اظهار کرد: داستان این سریال تلویزیونی درباره حمایت از محیط زیست و گونه های حیات وحش است و در حال حاضر تصویربرداری این مجموعه در مارکده و سمسکنده که بخشی از جنگل های ساری هستند، ادامه دارد.  

وی ادامه داد: با حضور یکی از زبده ترین متخصصان حیات وحش کشور که پزشک معتمد سازمان محیط زیست است یکی از سخت ترین صحنه های سریال که تیمار یک مرال وحشی توسط شخصیت دکتر ماهان بود تصویربرداری شد.

ادامه تصویربرداری «خانواده دکتر ماهان» در شمال کشور

شیرمحمدی توضیح داد: تصویربرداری سریال «خانواده دکتر ماهان» در جنگل های لفور با ورود بازیگران جدید ادامه خواهد داشت. هوای گرم و شرجی منطقه روند تولید این مجموعه را سخت کرده است اما گروه تمام تلاششان را می کند تا اثری درخور و شایسته برای مخاطب و همچنین در پاسداشت محیط زیست ساخته شود. 

تهیه و تولید مجموعه تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» این روزها به کارگردانی علی محمد قاسمی در استان مازندارن ادامه دارد و تصویربرداری بخش های مربوط به تهران با کارگردانی راما قویدل اوایل امسال به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.