یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

نمایش «آدم خانگی» در جشنواره تصاویر وحشتناک آمریکا

انیمیشن آدم خانگی

سینماپرس: انیمیشن «آدم خانگی» ساخته مرضیه ابرارپایدار در نهمین دوره جشنواره فیلم «تصاویر وحشتناک» روی پرده می‌رود.

به گزارش سینماپرس، نهمین دوره جشنواره فیلم «تصاویر وحشتناک» طی روزهای ۹ تا ۱۱ شهریور ماه ۹۷ در شهر «سن‌دیه‌گو» آمریکا برگزار می‌شود و انیمیشن «آدم خانگی» ساخته مرضیه ابرارپایدار در این رویداد موضوعی روی پرده می‌رود.

در جشنواره «تصاویر وحشتناک» آمریکا، فیلم‌های سینمایی، داستانی و انیمیشن با موضوعات فانتزی و ترسناک به نمایش در می‌آیند.

انیمیشن «آدم خانگی» داستان یک مرد فروشنده حیوانات است که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می‌گریزد، ولی هربار به مانعی برخورد می‌کند.

پیش از این اعلام شده بود که این فیلم موفق به کسب جایزه بهترین فیلم و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره کانتربری Canterbury انگلیس، بهترین فیلم انیمیشن جشنواره «لارگو» سوییس، بهترین انیمیشن جشنواره بین‌المللی NEZ هند و بهترین فیلم انیمیشن محیط زیستی جشنواره Golden Kuker بلغارستان شده است.

«آدم خانگی» در جمع ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جشنواره محیط زیست و طبیعت «اینسبرگ» هم قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه از جشنواره جهانی فیلم محیط زیستی «کوالالامپور» مالزی شد.

این فیلم در جشنواره‌ بین‌المللی کارتون و انیمیشن سئول SICAF، جشنواره فیلم‌های بسیار کوتاه «سئول» کره‌جنوبی، جشنواره فیلم‌های فانتزی Sick Chick و آریزونا آمریکا، جشنواره فیلم‌های محیط زیستی «بارسلونا» اسپانیا، جشنواره فیلم‌های محیط زیستی «سینماپلانت» مکزیک، جشنواره کارتون «گاندیا» اسپانیا، جشنواره «تیرانا» آلبانی، جشنواره «لنکستر» انگلیس و جشنواره «انیما موندی» سائوپائولو برزیل نیز به نمایش در آمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.