دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

ارائه مقاله های پژوهش گران ایرانی در کنفرانس تئاتر باکو

کنفرانس تئاتر باکو

سینماپرس: دو پژوهشگر ایرانی با ارائه مقاله های خود در ششمین کنفرانس بین المللی تئاتر باکو آذربایجان شرکت می کنند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، به دنبال ارسال ۸ مقاله از پژوهشگران ایرانی از سوی مرکز ملی استیژ ایران، ۲ مقاله برای ارائه در این کنفرانس معرفی شده است.

بر اساس این خبر، «تئاتر و فلسفه های جدید» و «شکسپیر و فلسفه ماکیاولی» اثر سعید کاظمیان و «تئاتر برای کودکان، دعوت به کندوکاو فلسفی» از فرامرز غلامیان در این کنفرانس خوانش خواهد شد.

بنابر اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محور ششمین کنفرانس بینالمللی باکو «فلسفه تئاتر در قرن بیست ویکم: مفهوم موجودیت و هستی» تعیین شده بود.

پیش تر نیز مقاله های «هایدگر و تئاتر» و «تاثیر فلسفه تئاتر قرن بیست ویکم بر بینش فلسفی جامعه در قرن۲۱ » اثر مشترک علی خوش گفتار و حبیبه عبداللهی، «نقش مطالعات بین رشته ای در ترویج مفهوم تئاتر معاصر در قرن۲۱ » از عرفان خطیب زاده، «دسترسی و میزان کاربرد حوزه های معنایی در گفتار کودکان پیش دبستانی، تحت تاثیر تماشای تئاتر کودک» اثر فهیمه معصوم زاده و «اثر تئاتر کمدی در افسردگی کودکان» اثر مشترک فهیمه معصوم زاده و مائده پرویزی برای شرکت در این کنفرانس ارائه شده بود.

گفتنی است؛ این کنفرانس به همت وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ۱۳۹۷ در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.