چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

«هفته فیلم صربستان» و برپایی ۳ کارگاه فیلمسازی در ۳ شهر

هفته فیلم صربستان در گروه سینمایی «هنر و تجربه»

سینماپرس: نمایش ۷ فیلم از سینمای صربستان و برپایی ۳ کارگاه تخصصی از جمله برنامه‌های «هفته فیلم صربستان» است که از ۱ الی ۷ شهریورماه توسط گروه سینمایی «هنر و تجربه» برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در طول «هفته فیلم صربستان» که با همکاری مشترک مرکز فیلم صربستان و گروه سینمایی «هنر و تجربه» از ۱ تا ۷ شهریور و به ­طور همزمان در خانه هنرمندان ایران، پردیس گلستان شیراز و پردیس ستاره باران تبریز با حضور ووک رزوموویچ کارگردان فیلم «فرزند هیچ­کس»، آنا توموویچ فیلمنامه نویس «فرزند هیچ­کس» و میرولیوب موکوویچ مدیر بین­ الملل مرکز فیلم صربستان برگزار می ­شود، سه کارگاه تخصصی با موضوعات «سینمای ایران و صربستان» و «تولید مشترک» با حضور متخصصان و کارشناسان سینما در سه شهر تهران، شیراز و تبریز برنامه ­ریزی شده است.

در تهران امیر اسفندیاری معاون امور بین الملل جشنواره جهانی فیلم فجر و نیما جاویدی کارگردان فیلم «ملبورن» در کنار کارگردان و فیلمنامه نویس «فرزند هیچ کس» اولین کارگاه «هفته فیلم صربستان» را با موضوع سینمای ایران و صربستان و هم­چنین بحث تولید مشترک در روز پنج­شنبه یکم شهریور، پس از برگزاری آیین دیدار این هفته فیلم و پخش فیلم «فرزند هیچ­کس» اجرا خواهند کرد.

کارگاه تخصصی سینمای ایران و صربستان روز دوشنبه پنجم شهریور با حضور کاظم ملایی کارگردان فیلم «کوپال» و کارگردان و فیلمنامه نویس فیلم «فرزند هیچ کس» به تبریز می­ رود و علاقه­ مندان می ­توانند از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ در این کارگاه حضور یابند.

پردیس سینمایی گلستان شیراز روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه میزبان کارگاه تخصصی سینمای ایران و صربستان با حضور محمدمهدی عسگرپور کارگردان و تهیه­ کننده سینما، کارگردان و فیلمنامه نویس فیلم «فرزند هیچ کس» خواهد بود. این کارگاه از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ در محل پردیس سینمایی گلستان برگزار خواهد شد.

حضور در تمامی کارگاه­ ها برای عموم علاقه ­مندان آزاد خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.