چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

بازیگر جوان در گفتگو با سینماپرس عنوان کرد؛

توجه به سلامت اجتماعی در سینما بسیار مهم است

محدثه حیرت

سینماپرس: محدثه حیرت بازیگری که با فیلم «ائو» در نقش دختر جوانی که در مقابل خانواده اش در قبال مرگ پدرش دچار چالش جدی شده است، بازی قابل توجهی ارائه کرد گفت: خوشبختانه در ۲ فیلمی که بازی کرده ام سازندگان شان به خوبی به تشریح و کندوکاو در موضوعات مهم اجتماعی و وضعیت آدم ها در خانواده پرداخته اند و فیلم «ائو» هم از این لحاظ بازخوردهای بسیار مهمی به خصوص در جوامع شهرستانی داشت.

او در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: خیلی از مخاطبان بعد از نمایش فیلم در جشنواره از من می پرسیدند که آیا همچنین مشکلی وجود دارد و یا سازنده برای دستیابی به جذابیت نمایشی اغراق کرده است؟ و با توضیح من که ماجرا واقعی است، به تفکر وادار می شدند.

این بازیگر تحسین شده اظهار داشت: برای من حضور در این نوع فیلم ها ضمن دستیابی به ارزش های تجربی و حرفه ای، باعث شد از دریچه دیگری به خانواده و اهمیتش نگاه کنم.

او همچنین با اشاره به جایگاه جشنواره فیلم سلامت در اهمیت بخشی به سلامت اجتماعی گفت: جشنواره فیلم سلامت جشنواره مهمی است. جشنواره ای که دریچه توجه به آثاری ست که سازندگانشان دغدغه سلامت اجتماعی  دارند. در دوره های قبلی این جشنواره فیلم های خوبی اجتماعی زیادی را دیدم. البته از حیث آگاهی بخشی، جشنواره فیلم سلامت نمی تواند به تنهایی نسبت به آگاهی رسانی موضوعات مختلف اجتماعی به مردم مسئول باشد و باید سایر ارگانها هم به درستی، به این قضیه ورود داشته باشند... نکته مهم دیگر این است که هر شخصی با توجه به سطح معلومات و درکش می تواند از این موضوعات تاثیر بپذیرد و باید به سطح گسترده اثرگذاری این دست آثار توجه کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.