جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

نکوداشت ۳ هنرمند در جشنواره تئاتر عروسکی

 پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک

سینماپرس: هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، از سه هنرمند این رشته (زهرا صبری، فرشته ابراهیمی و وحید خسروی) قدردانی می‌کند.

به گزارش سینماپرس، در این دوره از جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک نکوداشت زهرا صبری، فرشته ابراهیمی و وحید خسروی برگزار می‌شود.

زهرا خیالی صبری متولد ۱۳۴۵ تهران و فارغ‌التحصیل طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است که به عنوان کارگردان، نویسنده، طراح عروسک و صحنه فعالیت می‌کند. زهرا صبری یکی از کارگردانان شناخته شده ایرانی تئاتر عروسکی در خارج از کشور است. نمایش‌های او تا به حال در جشنواره‌های معتبر کشورهای فرانسه، آلمان، انگلستان، اسپانیا، پرتغال، لهستان، هند، ژاپن، روسیه و ... اجرا شده است.

فرشته ابراهیمی متولد تهران ۱۳۵۷ و دیپلم تجربی است که فعالیت تئاتری خود را به عنوان نویسنده و کارگردان در سال ۷۵ آغاز کرد و پس از گذراندن دوره ساخت عروسک زیر نظر بهروز غریب‌پور، به ساخت عروسک مشغول شد. او علاوه بر فعالیت‌های نمایشی در زمینه‌های نقاشی، طراحی و مجسمه‌سازی فعالیت می‌کند.

وحید خسروی  متولد ۱۳۶۲ کرمانشاه و کارشناس مدیریت فرهنگی از دانشکده فرهنگ و هنر علمی کاربردی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ به عنوان بازیگر با نمایش «چوپی میترا» شروع کرد و در تمام این سال‌ها به عنوان مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول به کار بوده است.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.