جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

نمایش تجربه های اصفهان در جشنواره فیلم کودک

تجربه های اصفهان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: سید احد میکائیل زاده از قطعی شدن نمایش آثار تولید شده در شهر اصفهان در این دوره از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سید احد میکائیل زاده معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: دبیرخانه جشنواره اقدام به نمایش فیلم های تولید شده در اصفهان خواهد کرد.

وی افزود: استقبال علاقه مندان و سینماگران فعال در اصفهان از این بخش می تواند در رشد و شکوفایی صنعت فیلمسازی در شهر اصفهان موثر باشد. پیش از این از آماده شدن ۲۶ فیلم از یک مجموعه ۳۸ قسمتی خبر داده شده بود که این تعداد تاکنون به ۳۲ فیلم رسیده است.

میکائیل زاده همچنین خاطر نشان کرد: علیرضا رضاداد دبیر جشنواره در هفته گذشته طی گفت و گویی با ایمنا از احتمال نمایش این آثار خبر داده بود و قطعی شدن نمایش این آثار در جشنواره را با توجه به تهیه کنندگی شهرداری  به آمادگی شهرداری و هماهنگی با دبیرخانه استانی موکول کرده بود که باتوجه به درخواست شهرداری اصفهان این آثار به صورت غیررقابتی در جشنواره به نمایش درخواهند آمد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.