جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

«ایکس لارج» مهرماه کلید می خورد

حسین فرح بخش

سینماپرس: محمدحسین فرحبخش تهیه کننده سینما درباره فیلم سینمایی «ایکس لارج» گفت: فیلمنامه نیاز به یک بازنویسی اساسی دارد و این اثر را در مهرماه جلوی دوربین می بریم.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین فرحبخش تهیه کننده سینما در گفتگو با یک خبرگزاری درباره فیلم سینمایی «ایکس لارج» به کارگردانی محسن توکلی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: این فیلمنامه نیاز به یک بازنویسی اساسی دارد چرا که ما باید یک سری موارد را در فیلمنامه حل کنیم و به یک اثر کامل برسیم از همین رو فکر می کنم این کار ۲ ماه طول بکشد. ضمن اینکه تا زمان کامل نشدن فیلمنامه هیچ کاری نمی توانیم انجام بدهیم.

فرحبخش با بیان اینکه «ایکس لارج» در مهر ماه ساخته می شود، اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم با رفع مشکلات فیلمنامه به آنچه که مد نظرمان است برسیم تا بتوانیم این اثر را در مهرماه جلوی دوربین ببریم و با توجه به اینکه مهر ماه زمان خوبی برای ساخت فیلم است می توانیم «ایکس لارج» را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده کنیم.

تهیه کننده «دشمن زن» با اشاره به اینکه همه سکانس های این فیلم در تهران فیلمبرداری می شود، عنوان کرد: «ایکس لارج» یک طنز اجتماعی است که در آن مسایل اجتماعی و اقتصادی به صورت طنز روایت می شود.

وی در پایان درباره همکاری با محسن توکلی در مقام کارگردان بیان کرد: توکلی سال ها به عنوان تدوینگر در سینمای ایران فعالیت است داشته و یکی دو فیلم دیگر را هم کارگردانی کرده به همین دلیل با توجه به اینکه او یکی از فنی های سینما است، باید بستر برای فعالیت های این کارگردان فراهم شود تا اثری درخور تولید کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.