یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

عزم جانی دپ برای حل و فصل مجادلات قانونی

جانی دپ*

سینماپرس: جانی دپ، بازیگر سرشناس هالیوودی که اخیرا به یک اختلاف قانونی با مدیران سابقش خاتمه داده، قصد دارد با وکلای پیشین خود نیز به تفاهم برسد.

به گزارش سینماپرس به نقل از د رپ، جانی دپ که ماه گذشته بالاخره در درگیری قانونی ۲۵ میلیون دلاری خود با مدیران تجاری سابقش به توافق رسید، حالا می‌خواهد یک درگیری مشابه و مرتبط ۳۰ میلیون دلاری با وکلای سابقش را نیز به پایان برساند.

قرار است جلسات دادگاه مرتبط با این پرونده از روز ششم ماه مِی سال آینده آغاز شود، اما ستاره مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کاراییب» از حالا در حال مذاکرات جدی با وکلای سابقش است تا بتواند از رفتن به دادگاه جلوگیری کند.

البته در حال حاضر هیچ تفاهمی به امضای طرفین نرسیده و حتی این مساله هم حتمی نیست که آنها بتوانند پیش از روز بیست‌وهشتم ماه آگوست یعنی روزی که قرار است نخستین جلسه تفهیم دادگاهی‌شان در دادگاه عالی لس‌آنجلس برگزار شود، به توافقی اولیه دست پیدا کنند. با این حال با توجه به اینکه جلسه اولیه دادگاه در راه است گفته می‌شود طرفین می‌خواهند شکایت قصور حرفه‌ای جانی دپ از سوی وکلایش را به پایان برسانند.

این شکایت نخستین بار در اکتبر سال ۲۰۱۷ به ثبت رسید و باعث شد در ماه دسامبر ۲۰۱۷ وکلای سابق او یعنی جیکوب بلوم و شرکایش که وکلای مارتین اسکورسیزی هم هستند، خودشان یک پرونده حقوقی برای تلافی علیه دپ به ثبت برسانند.

به نتیجه رسیدن این پرونده برای کمپانی برادران وارنر بسیار خوشایند خواهد بود چون قصد دارد شانزدهم نوامبر امسال فیلم «هیولاهای خارق‌العاده: جنایات گریندلوالد» را روی پرده ببرد. دپ ماه گذشته در قالب شخصیت اصلی داستان یعنی جادوگر تیره گلرت گریندلوالد در مراسم کامیک‌کان حضور پیدا کرد و این کمپانی هم به وضوح اعلام کرده که چه انتظارات بالایی از این فیلم و کمپین تبلیغاتی عمومی آن دارد.

از سال پیش برخی طرفداران مجموعه «هری پاتر» اعلام کردند برای حضور جانی دپ، فیلم «هیولاهای خارق‌العاده: جنایات گریندوالد» را بایکوت می‌کنند. درگیری‌های دپ با امبر هرد همسر سابقش مهمترین دلیل این امر بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.