دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

برای پخش در شبکه نمایش خانگی؛

سریال جدید مهدی گلستانه همچنان در حال انتخاب عوامل/ سعید کنگرانی هم به «رقص روی شیشه» پیوست

سعید کنگرانی

سینماپرس: سعید کنگرانی پس از ١٤ سال دوری از بازیگری، در مجموعه شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه مقابل دوربین می رود.

به گزارش سینماپرس و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه «رقص روی شیشه»، سعید کنگرانی در دومین تجربه حضور در یک سریال، به جمع بازیگران مجموعه شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه» پیوسته است.

این بازیگر در آثار مهمی چون «دایره مینا» به کارگردانی داریوش مهرجویی نیز به ایفای نقش پرداخته که این روزها در سومین جشنواره سلامت به روی پرده رفت و مورد استقبال واقع شد و حالا قرار است کنگرانی پس از ١٤ سال دوری از بازیگری، با «رقص روی شیشه» به شبکه نمایش خانگی بیاید.

«رقص روی شیشه» با یک نگاه اجتماعی خاص و براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی در ٢٦ قسمت به نگارش درآمده است.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفری، کارگردان: مهدی گلستانه، مجری طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی - مهدی گلستانه، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.