دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

بهترین‌های مدرسه تابستانی با موضوع فیلمسازی توریستی معرفی می‌شوند

 نخستین دوره مدرسه تابستانی

سینماپرس: مراسم اختتامیه نخستین دوره مدرسه تابستانی با محوریت فیلمسازی توریستی فردا ۶ شهریور در مدرسه ملی سینمای ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، نخستین دوره مدرسه تابستانی با محوریت فیلمسازی توریستی به همت مدرسه ملی سینمای ایران از تاریخ ۲۰ مردادماه به مدت ۲ هفته به میزبانی دانشگاه سوره برگزار شد.

دانشجویان حاضر در این مدرسه فیلمسازی توریستی از دانشجویان سینما در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بودند که از سوی دانشگاه‌های خود معرفی شده بودند و به مدت یک هفته تحت آموزش های استادان دعوت شده در این دوره آموزشی در حوزه فیلمسازی توریستی قرار گرفتند و در ادامه پس از گذشت یک هفته با همراهی استادان راهنما فیلم های ۳ دقیقه ای تولید کردند.

فیلم‌های ساخته شده با موضوع توریسم فردا سه شنبه ۶ شهریور ماه راس ساعت ۱۳ توسط داوران مورد ارزیابی قرار می گیرند و دانشجویان شرکت کننده در این مدرسه فیلمسازی، فیلم های خود را همزمان با داوری آثار به تماشا می‌نشینند، پس از آن از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷:۳۰ بهترین آثار با آرای داوران معرفی می شوند و به ۵ فیلم برتر جایزه نقدی همراه با تندیس مدرسه ملی سینما اهدا می شود.

داوران ترکیبی از استادان راهنما و مدرسان مدرسه توریستی هستند و قرار است گواهی حضور با امضای ۱۲ مدرس حاضر در این دوره آموزشی به دانشجویان شرکت کننده ارایه شود.

طرح توانمندسازی و اشتغال‌پذیری دانشجویان سینما از جمله ماموریت‌های مهم و اصلی مدرسه ملی سینمای ایران است که از سال گذشته و پس از امضای تفاهمنامه همکاری با دانشگاه‌ تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه صدا و سیما، دانشگاه هنر تهران، دانشگاه سوره و دانشگاه هنر اصفهان اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.