دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸

اعتراض یک تهیه کننده به سازمان صدا و سیما؛

حضور فیلم سینمایی «شهری که نمی خوابد» در جشنواره تولیدات نمایشی مرکز استان های صدا و سیما غیرقانونی است

امیر سیدزاده

سینماپرس: سیدامیر سیدزاده تهیه کننده سینما و تلویزیون خبر از حضور غیرقانونی فیلمش در جشنواره تولیدات نمایشی مراکز استان‌های صدا و سیما در شهرکرد داد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «شهری که نمی خوابد» سید امیر سیدزاده با اعتراض و انتقاد شدید نسبت به سازمان صدا و سیما اظهار داشت: فیلم سینمایی «شهری که نمی‌خوابد» به کارگردانی حسن آخوندپور در نوبت اکران قرار دارد، این فیلم بدون مجوز تهیه‌کننده و کارگردان در جشنواره تولیدات نمایشی مراکز استان‌های صدا و سیما در شهرکرد شرکت داده شده است.

سیدزاده در توضیح این مطلب گفت: فیلم سینمایی «شهری که نمی‌خوابد» که توسط پخش حوزه هنری در نوبت اکران قرار دارد بدون اجازه کارگردان و تهیه کننده که جزو سهامداران فیلم نیز هستند، توسط شریک سوم فیلم یعنی حوزه هنری خراسان رضوی در اختیار صدا و سیمای استان مربوطه قرار گرفته و با تبانی بعنوان محصول تولیدی مرکز استان در جشنواره تولیدات استان‌های صدا و سیما شرکت داده شد و حتی نامزد دریافت جایزه نیز شده است.


وی بیان کرد: با وجود اینکه بعد از اطلاع از کار غیرقانونی حوزه هنری و صدا و سیمای خراسان رضوی، این موضوع توسط کارگردان به آقای ابوترابی معاون سیمای این استان منعکس شده، اما نامبرده در کمال وقاحت برای ارتقاء پست و نمایش قدرت مدیریتی خودش باز هم بصورت غیر قانونی اقدام به ارسال فیلم اکران نشده به جشنواره مذکور کرده است.


سیدزاده ادامه داد: حالا چقدر باید دوندگی کرد تا با شکایت از این مدیر بی کفایت حق از دست رفته استیفاء شود خدا می‌داند.


وی تصریح کرد: قطعا اینجانب بعنوان تهیه کننده و سهامدار فیلم به همراه کارگردان اثر نسبت به پیگیری موضوع و شکایت لازم از طریق مراجع قانونی برای جبران ضرر و زیان مادی و معنوی اقدام خواهیم کرد تا شاید جلوی این قانون‌شکنان بی حرمت گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.