سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

یزدانی: به دنبال ورود به بازارهای جدید بین المللی هستیم/ ضریب نفوذ سامانه نمایش درخواستی (VoD) ظرف یک سال در کشور سه برابر افزایش پیدا کرده است

مهدی یزدانی

سینماپرس: مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری از سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برای تولید محتوا و خرید رایت فیلم های ایرانی در یک سال گذشته که بیش از ۶۰‎ درصد آن توسط بخش خصوصی به انجام رسیده است خبر داد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، مهدی یزدانی اظهار داشت: از جمله اقدامات مهم  در سال گذشته می توان به ایجاد ۵۰۰ شغل جدید درشبکه نمایش خانگی اشاره کرد. همچنین برای ساخت و تولید محتوای فیلم های ایرانی و خرید رایت فیلم ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دبیر ستاد صیانت محصولات فرهنگی هنری ادامه داد:  در این ستاد که وظیفه اصلی آن ایجاد فضای امن کسب و کار و سرمایه گذاری در شبکه نمایش خانگی است خوشبختانه  در یک سال گذشته ازتکثیر و توزیع تاثیر گذار و خسارت بار فیلمهای ایرانی شکایت مهمی نداشتیم.

یزدانی با اشاره به حضور صنوف فعال در حوزه نمایش خانگی نیز گفت: با توجه به نظر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه تعامل بیشتری با اصناف داشته باشیم، صنوف vod ، موسسات ویدئو رسانه و تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در شوراها ومراکزتصمیم گیری و تصمیم سازی در حوزه شبکه نمایش خانگی در حال حاضر حضور موثری دارند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه هایی انجام شده  ۱۰ هزار دقیقه برنامه از مرحله تولید تا پخش است که ساخت این برنامه ها  همچنان ادامه دارد

مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری در مورد برنامه های آینده موسسه نیز گفت: تلاش داریم موسسه در جذب و هدایت نقدینگی برای تولید محتوا فعال تر از گذشته باشد .

وی ورود به بازارهای جدید بین المللی را از دیگر اقدات مهم دانست و ادامه داد: امسال به شدت آنرا دنبال می کنیم و با اینکار قصد داریم فیلم های ایرانی حضور تجاری موثر و مستمری  در سراسر دنیا داشته باشند.

مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری همچنین گفت:  ضریب نفوذ سامانه نمایش درخواستی (VoD) ظرف یک سال در کشور سه برابر افزایش پیدا کرده و همزمان سهم تولیدات داخلی نیز افزایش قابل توجهی داشته است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.