سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

توصیه یک نویسنده به کودکان و نوجوانان:

پرهیز از تقلید و تکرار، امری مهم برای پیشرفت و رسیدن به ایده های نو است

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: نویسنده کودک و نوجوان معتقد است نوجوانان علاقه مند به داستان نویسی باید ریاضی خود را تقویت کنند چرا که چارچوب داستان ناخود آگاه با فرمول های ریاضی رابطه دارد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، طاهره ایبد در جمع اعضای مراکز کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر این موضوع گفت: واژه ها و کلمه ها ابزار دیگر داستان نویسی است و پرهیز از تقلید و تکرار، امری مهم برای پیشرفت و رسیدن به ایده های نو است.

وی که به منظور حضور در برنامه «دوپنجره» و نشست نقد و بررسی کتاب «خانواده آقای چرخشی» به شهرکرد سفر کرده بود در این باره یادآور شد: توجه به مسائل زیست محیطی توجه به روح زندگی است و هدف اصلی داستان این کتاب تاکید به موضوع محیط زیست و اجتماع است.

نویسنده کودکان و نوجوانان که در چهارمین روز از شهریور ۱۳۹۷ مهمان اعضای مراکز کانون استان در مراکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد و سورشجان بود، اضافه کرد: یکی از کارکردهای ادبیات واژه سازی است و واژه های جدید می تواند در خدمت داستان باشد.

در این نشست همچنین اعضای کانون به خوانش آثار ادبی خود پرداختند و دیدگاه های ایبد را در مورد آثارشان شنیدند.

اجرای برنامه های شاهنامه خوانی، موسیقی زنده، پرسش و پاسخ در زمینه عناصر داستان نویسی و... از دیگر برنامه های اجرا شده در این سفر بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.