سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

داوری پژوهش های کودک در دهمین برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نشست خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: پژوهش گران و صاحب نظران حوزه های کودک و نوجوان می توانند آثار پژوهشی خود را به دهمین برنامه هفته پژوهش کانون ارسال کنند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، با انتشار فراخوان و شیوه نامه ویژه برنامه های دوره دهم هفته پژوهش از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از علاقه مندان خواسته شده است آثار پژوهشی خود را در قالب های مقاله، گزارش طرح های پژوهشی، اقدام پژوهی، پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری در اختیار کانون قرار دهند.

بر اساس این فراخوان مهارت های زندگی و فعالیت های کانون، توجه به فناوری های نوین و فضای مجازی در کانون، تربیت دینی، صنایع فرهنگی حوزه کودک و نوجوان، تعلیم و تربیت غیررسمی، ترویج کتابخوانی و کتابخانه های کودک و نوجوان، نشریه ها و مطبوعات، سرگرمی ها و اسباب بازی ها، سینما و تئاتر کودک، ادبیات، خلاقیت، اوقات فراغت و کشف و شکوفایی استعدادها کودکان و نوجوانان از جمله محورهای پژوهش است که از سوی داوران این رویداد مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین پژوهشگران می توانند در محورهای فعالیت های فرهنگی هنری ویژه کودک و نوجوان، نیازهای تخصصی و صلاحیت های عمومی مربیان کانون، استانداردهای فضای مراکز فرهنگی هنری، دنیای مدرن، عصر ارتباطات و حیات قصه ها، قصه گویی، تجربه اجتماعی و روابط انسانی، قصه گویی، رسانه، مهارت زندگی، قصه گویی، تنوع و تبادل فرهنگی آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

بر همین اساس مهلت ارسال چکیده مقاله ها و پروپوزال تا ۲۵ شهریور و اعلام نتایج بررسی آن ۵ مهر خواهد بود و مهلت ارسال اصل مقاله ها و گزارش طرحهای پژوهشی، اقدام پژوهی و پایان نامه و رساله ها تا ۵ آبان ۱۳۹۷ تعیین شده و نتایج آن ۱۵ آبان همین سال اعلام و ویژه برنامه های هفته پژوهش روز ۲۵ آذر ۱۳۹۷ برگزار می شود.

بر اساس این خبر آثاری که در فاصله زمانی مهر ۱۳۹۶ تا مهر ۱۳۹۷ کامل شده است در دوره دهم هفته پژوهش پذیرفته و بررسی میشوند.

ویژه برنامه های دهمین دور هفته پژوهش با هدف بهبود کمی و کیفی فعالیت های کانون با توجه به سیاستهای معاونت فرهنگی، روزآمدسازی فعالیت ها و اقدام ها از طریق پژوهش های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت های پژوهشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش های بنیادی و کاربردی و معرفی پژوهش گران برتر و تقویت ساز و کارهای انگیزشی این فعالیت در کانون برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت برای آگاهی بیشتر از چگونگی و شیوه برگزاری این رویداد می توانند با شمارههای ۸۸۹۷۱۳۷۹- ۰۹۳۷۶۵۳۳۹۷۳ دبیرخانه مرکزی هفته پژوهش تماس بگیرند و یا با پست الکترونیکی به نشانی kanoon.pazhuhesh@gmail.com ارتباط برقرار کنند.

متن کامل فراخوان این برنامه در پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

نشانی پستی دبیرخانه دهمین دوره هفته پژوهش نیز در اداره کل آموزش و پژوهش تهران واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرین های فرهنگیهنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کدپستی: ۱۴۱۵۶۱۳۱۴۴ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.