سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

«چهار انگشت» آماده نمایش شد

فیلم سینمایی «چهار انگشت»

سینماپرس: فیلم سینمایی «چهار انگشت» به کارگردانی حامد محمدی با طی کردن مراحل فنی آماده نمایش شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «چهار انگشت» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی حمید پنداشته که در کشور کامبوج مقابل دوربین رفته با طی کردن مراحل فنی آماده نمایش شد. هم اکنون این فیلم در انتظار پروانه نمایش است تا پس از آن در نوبت اکران قرار بگیرد.

حسن ایوبی تدوین این فیلم را انجام داده است. امیر توسلی ساخت موسیقی را بر عهده داشته و علیرضا علویان نیز صداگذاری و میکس آن را انجام داده است.

جواد عزتی و امیر جعفری بازیگران اصلی «چهار انگشت» هستند. فیلم قصه ۲ دوست است که برای اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر می کنند اما درگیر اتفاقاتی می شوند ... .

این فیلم اولین محصول مشترک ایران و کامبوج است و پاز استودیو از کمپانی «کانتانا» در تولید آن مشارکت داشته است. صحنه هایی از این فیلم نیز در تایلند و ایران مقابل دوربین رفته است.

«چهار انگشت» آماده نمایش شد

عوامل اصلی که در ساخت این فیلم همکاری داشتند عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مدیر پروژه: تهاناتپهون سینپونکوئد، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین :حسن ایوبی، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، طراح گریم: عظیم فراین، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، مدیر تولید: پانیسا آنودید، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، جانشین تولید کامبوج: تانادت پرادیت، جانشین تولید ایران: نادر ایمانی، انتخاب لوکیشن: اییام سامران، دستیارکارگردان: سویکون نیم اون، گروه فیلمبرداری: امیر پرچمی، مهدی قاسمی، یعقوب جهان پور، دستیار صدا: حمیدرضا محمودی، عکاس: جیراسا جاکاوان، مشاور رسانه ای: سعید حسینی، مجری طرح: احسان ظلی پور، تهیه‌کننده: حمید پنداشته.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.