چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

با حکم مدیرکل مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه ای؛

مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون به کوروش پارسانژاد سپرده شد

نشست خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: کوروش پارسانژاد با حکم مدیرکل مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای به عنوان رئیس مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محسن حموله در این حکم به تجربه‌های ارزشمند پارسانژاد در عرصه‌ فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان اشاره و اظهار امیدواری کرده است که با مساعدت همکاران این مجموعه در راه پیش‌برد و اعتلای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون و خدمت به کودکان و نوجوانان تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

وی هم‌چنین از رئیس مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواسته است تا با بهره‌گیری از کارشناسان خلاق و نوآور، محققان، پژوهش‌گران و هنرمندان، به ارائه راه‌کارهای مناسب و ایده‌های نو در این حوزه پرداخته شود.

گفتنی است کوروش پارسانژاد گرافیست، مدرس مراکز آموزشی و دانشگاهی دانش‌آموخته رشته‌ گرافیک از دانشگاه هنر و دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که پیش از این سال‌ها مسئولیت واحد گرافیک کانون را برعهده داشته که با این حکم جایگزین مهدی معینی در مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.