جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

«مرگ کاریز» در مرحله نیمه‌نهایی جشنواره نیویورکی

 جشنواره جوان نیوآرک نیویورک

سینماپرس: فیلم مستند «مرگ کاریز» به کارگردانی عباس حیدری، از فیلم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی جشنواره جوان نیوآرک خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، «مستند مرگ کاریز» ساخته عباس حیدری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان گناباد، از فیلم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی جشنواره جوان نیوآرک ((NewarkIFF Youth خواهد بود.

جشنواره بین‌المللی فیلم جوان نیوآرک از ۷ تا ۹ سپتامبر (۱۶ تا ۱۸ شهریور) ۲۰۱۸ برگزار می‌شود و شامل نمایش فیلم‌های بلند، برگزاری کارگاه‌ها و اهدای جوایز در منطقه نیوآرک برای جوانان از سن ۱۴ تا ۲۱ سال است.

مستند «مرگ کاریز» با موضوع خشک شدن قنات روستای نوده گناباد و خشکسالی این منطقه تولید شده است و عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: عباس حیدری، مشاور کارگردان: محمد برادران، تصویربراری و تدوین: علی اکبر اسماعیلی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد.

جشنواره بین‌المللی فیلم جوان نیوآرک با همکاری جشنواره بین‌المللی فیلم نیوآرک برگزار می‌شود و بر صنعت فیلم جوانان متمرکز است.

هدف جشنواره فیلم جوان نیوآرک راهنمایی نسل جوان و جدید فیلمسازان برای ارایه صنعت فیلم‌ آنها است. این جشنواره از آمریکایی‌های آفریقایی تبار، جوانان رنگین پوست و مهاجران و اقلیت‌ها حمایت می‌کند.

امسال نخستین سال برگزاری این جشنواره است که در نیوآرک در نیوجرسی نیویورک آمریکا برگزار می‌شود.

«مرگ کاریز» به تازگی در بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی «صرفه‌جویی و نگه‌داری» روسیه به نمایش درآمد و ماه اکتبر راهی دوازدهمین دوره جشنواره «صداهایی از آب» هندوستان می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.