شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

انیمیشن «نقشه» در ۴ جشنواره خارجی پذیرفته شد

انیمیشن «نقشه»

سینماپرس: انیمیشن «نقشه» به کارگردانی آزاد جنتی با مدت زمان ۷ دقیقه، همزمان در ۴ جشنواره فیلم خارجی پذیرفته شد.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن «نقشه» به کارگردانی آزاد جنتی با مدت زمان ۷ دقیقه، محصول سال ۱۳۹۷ در ایران است که در شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سانتا کروز در آمریکا، دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سایکس در آمریکا، در بخش رقابتی سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم سلیمانیه در عراق و در بخش رسمی جایزه فیلم مستقل ملبورن در استرالیا که ماهانه به صورت آنلاین برگزار می شود، پذیرفته شده است.

شانزدهمین دوره جشنواره فیلم سانتا کروز ۳ اکتبر برابر با ۱۱ مهر ماه در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می شود.

دوازدهمین دوره جشنواره فیلم سایکس در آمریکا  ۱۲ سپتامبر برابر با ۲۱ شهریور در شهر سایکس در ایالت ایوا برگزار می شود. این جشنواره سال ۲۰۰۲ در ایالت ایوا پایه گذاری شده است.

سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم سلیمانیه نیز یک اکتبر برابر با ۹ مهر در کردستان عراق افتتاح می شود که این انیمیشن در بخشی رقابتی جشنواره حضور دارد. همچنین جایزه فیلم مستقل ملبورن ۱۴ اکتبر برابر با ۲۲ مهرماه برگزار می شود.

انیمیشن «نقشه» روایت آخرین لحظات زندگی یک زن فرشباف سنتی است که هنگام فرشبافی شهر آنها بمباران شیمیایی می شود. این اثر به تبعات زیانبار حمله شیمیایی از دریچه هنر انیمیشن می پردازد.

سایر عوامل این انیمیشن عبارتند از ساخت موسیقی و تصویرگری دیجیتالی: کژوان ضیاالدینی، صداگذاری: آرش قاسمی، انیماتور: آزاد جنتی و مدل سازی: محمد آذین جنتی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.