شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

رونمایی، نقد و بررسی فیلم مستند «ربانک» در «سینما روایت»

«ربانک» به سینماروایت می‌آید

سینماپرس: «سینما روایت» در هفتمین برنامه از سری جدید خود، فیلم مستند «ربانک» به کارگردانی صادق زارع را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، مستند «ربانک» به نویسندگی و کارگردانی صادق زارع از تولیدات گروه فیلمسازی قدر هنر است که به نقد و بررسی مسئله ربا در سیستم بانکی کشور و تاثیرات این موضوع بر وضعیت اقتصادی کشور می‌پردازد و قرار است در هفتمین قسمت از سری جدید برنامه «سینما روایت» برای اولین بار به نمایش درآید.

مسئله ربا در سیستم بانکی کشور یکی از موضوعاتی است که در طی این سال‌ها بارها از سوی مراجع تقلید و علما مورد نقد قرار گرفته است. مستند «ربانک» با همین دغدغه سعی کرده تا در گفتگو با جامعه‌شناسان و کارشناسان اقتصادی به بررسی تاثیر این موضوع در وضعیت فعلی اقتصادی و اجتماعی کشور بپردازد.

جلسه نمایش و نقد و بررسی این مستند در برنامه سینما روایت روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه، ساعت ۱۷:۳۰ با حضور دکتر حسین صمصامی استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران، محمدتقی فهیم منتقد سینما و صادق زارع نویسنده و کارگردان اثر، در مجموعه فرهنگی-هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار جنوبی برگزار می‌شود.

گفتنی است شرکت در این مراسم برای عموم مخاطبان آزاد و رایگان است.

poster Rebank

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.