شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

شهردار اصفهان به جشنواره فیلم کودک پیام داد؛

کودکی در همه جهان دغدغه ها و سوالات مشترکی دارد

آیین استقبال از سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: شهردار اصفهان در پیامی به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ترسیم دنیای کودکی را در قاب سینما نیازمند هنری مضاعف دانست و گفت: کودکی نه تنها در سرزمین ایران که در همه جهان، دغدغه ها و سوالات مشترکی دارد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، دکتر قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در آستانه آغاز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان پیامی را منتشر کرد. 

در متن این پیام آمده است:

«دنیای کودکی و نوجوانی، دنیای بی آلایش و ناب زندگی است؛ دنیایی که آینده ای به وسعت زندگی را پیش رو دارد، سرشار و شورآفرین و خالص است. دنیایی بی مرز، ورای قاعده های بزرگسالانه ای که هستی را خشن، مکدر و مه آلود می سازد.  

ترسیم این دنیا در قاب سینما، هنری مضاعف می خواهد. سینما همان گونه که شادی کودکانه را به نمایش در می آورد، یادآور دردها، غم ها و دغدغه های کودکان و نوجوانان نیز هست. چراکه کودکی نه تنها در سرزمین من که در همه جهان، دغدغه ها و سوالات مشترکی دارد. 

جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، به عنوان جشنواره ای تخصصی، تراز اول در سطح جهان و با سابقه سی ساله، رویدادی است که دوره های بسیاری را در اصفهان سپری و از «اصفهان نصف جهان» به مخاطبان خود سلام کرده است. دایمی شدن میزبانی اصفهان در این دوره اتفاق بسیار خوشایندی است که خداوند را به خاطر آن شاکریم. امیدواریم کمال میزبانی را برای رویدادی این چنین، به جا آوریم تا جشنواره ای که ترسیم گر عینیت زندگی و آمال دنیای کوچک اما بزرگ کودکان و نوجوانان است، بتواند اهدف و چشم اندازهای خود را محقق ساخته و مخاطبان بزرگسال خود را نیز همراه و هم جهت سازد.   

اصفهان، ۸ تا ۱۴ شهریور ماه، میزبان و چشم انتظار همه آنانی است که با پیوستن به این رویداد، در هر جایگاه و هر حوزه، درخشش قاب سینمای کودکان و نوجوانان را صد چندان می سازند. 

به امید داشتن دنیایی سرشار از صلح، نیکی و آرامش برای همه کودکان جهان»

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.