دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷

همزمان با برگزاری جشنواره فیلم کودک عنوان شد؛

میراث فرهنگی به «جلوه گاه امید» اضافه شد

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: داور بخش «جلوه گاه امید» سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بیان کرد: در این بخش فیلم هایی مدنظر هستند که توجه ویژه ای به میراث فرهنگی داشته باشند و هدف اصلی ما این است که فیلمسازان نگاه خود را به میراث فرهنگی دقیق تر کنند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، فاطمه ابراهیم زاده داور بخش «جلوه گاه امید» درباره ویژگی های این بخش گفت: بخش جلوه گاه امید هر ساله در جشنواره بوده است، اما امسال سازمان میراث فرهنگی و کاخ نیاوران بخشی را به آن اضافه کرده اند تا فیلم هایی در مسابقه حضور داشته باشند که به موضوع میراث فرهنگی پرداخته اند.

وی ادامه داد: من به همراه شادمهر راستین و احمد محیط طباطبایی هیئت داورانی را تشکیل دادیم که فیلم ها را  بازبینی کرده و بهترین فیلم از نگاه داوران در اختتامیه معرفی می شود.

داور بخش «جلوه گاه امید» همچنین خاطر نشان کرد: ۱۲ فیلم بلند و ۱۱ فیلم کوتاه در این بخش شرکت کردند که با توجه به ایده هایی که وجود داشت، برای شرکت در این رقابت انتخاب شدند.

وی افزود: اگرچه فیلم ها از لحاظ داستانی و نقش پردازی خوب بودند اما فیلم هایی مد نظر ما هستند که توجه ویژه ای به میراث فرهنگی داشته باشند و هدف اصلی ما این است که فیلمسازان نگاه خود را به میراث فرهنگی دقیق تر کنند.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان در حال برگزاری است. آدرس سایت رسمی جشنواره icff.ir است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.