سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

همکاری شهرداری تهران در برگزاری پنجمین جشنواره «هنر مقاومت»

پنجمین جشنواره «هنر مقاومت»

سینماپرس: دبیر اجرایی پنجمین جشنواره «هنر مقاومت» از همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در برگزاری جشنواره خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره «هنر مقاومت» گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اکران گسترده اقلام تبلیغاتی این جشنواره بخشی از رسالت فرهنگی و هنری خود را انجام داد.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری افزود: در تمام دنیا شهرداری ها همواره حامی فعالیت های فرهنگی هنری گسترده در سطح جغرافیای شهری تحت مدیریت خود هستند که این امر در کشور ما در حال توسعه و رشد است و شهرداری ها می توانند در تقویت رخدادهای جریان ساز و موثر، ایفای نقش و کارکرد بهتری باشند.

چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال ۹۵ در پایان گفت: امیدواریم دامنه همکاری ها و تعاملات شهرداری تهران با جشنواره «هنر مقاومت» تنها به اکران تابلوهای شهری محدود نشود و سازمان زیباسازی شهرداری تهران بتواند از گنجینه عظیمی که در اختیار گروه هنرهای تجسمی روایت فتح و دبیرخانه جشنواره «هنر مقاومت» است نهایت استفاده را ببرد و عموم مردم را با شاخه های گسترده هنرهای تجسمی اعم از نقاشی، گرافیک، پوستر، تصویرسازی، نقاشی خط، عکاسی و... آشنا کند.

پنجمین جشنواره هنر مقاومت در ۱۰ بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویر سازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» توسط گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح با دبیری مسعود نجابتی دی و بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.