سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

پرواز پروانه ها بر فراز کشور؛

مناطق مختلف کشور فیلم های جشنواره کودک را نمایش می دهند

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: همزمان با برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان، مناطق مختلف کشور نیز با نمایش فیلم های ایرانی و غیرایرانی کودک و نوجوان روزهایی شاد را برای آینده سازان این سرزمین فراهم کرده اند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، اصفهان این روزها کاملا در اختیار کودکان قرار گرفته و محور مرکزی چهارباغ و پردیس‌های سینمایی مملو از کودکانی است که دست پدر و مادر خود را گرفته و به سینما می‌روند و فیلم‌هاسانس‌های فوق العاده خود را نیز پر می‌کنند،  اما این تمام ماجرا نیست. امسال جشنواره کودک و نوجوان تنها به اصفهان محدود نیست و ۳۰ مرکز استان دیگر همزمان با اصفهان فیلم‌های کودکان و نوجوانان را نمایش می دهند.  

زاهدان درست در جنوب شرقی کشور در سینما هلال از کودکان این دیار میزبانی می‌کند. ۱۰ فیلم از فیلم‌های جشنواره در شهر زاهدان نمایش داده می‌شوند که این اقدام با استقبال خوبی همراه بوده است.

منطقه آزاد اروند و شهر آبادان، ۸ فیلم سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان را اکران می‌کنند؛  براساس هماهنگی انجام‌ شده فیلم‌های سینمایی  «شازده کوچولو»، «ضربه‌فنی»،   «اردک لی»،   «مرغ فلفلی»،   «لکنت»، «سوم شخص غایب»،   «آهوی پیشونی سفید ۲»، «قهرمانان کوچک»،   «پرنسس طلسم شده» و «آخرین داستان» برای علاقه ‌مندان برگزیده‌شده است که در سینما مهر آبادان نمایش داده می شوند. در این جشنواره همه‌روزه در ۲ سانس ۱۹ و ۲۱ فیلم‌های برتر کودک و نوجوان از کشورهای مختلف به نمایشدر می آیند. در ایام نمایش فیلم‌های سی و یکمینجشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان کارگاه های نقاشی نیز محل اکران فیلم‌ها برای کودکان دایر خواهد بود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان در حال برگزاری است. آدرس سایت رسمی جشنواره icff.ir است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.