چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

در ساعات پایانی برگزاری جشنواره؛

جزئیات اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: برگزیدگان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان امشب(چهارشنبه ۱۴ شهریور) از ساعت ۲۰ در سالن کوثر مجموعه تفریحی ۲۲ بهمن معرفی می شوند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، مجید برزگر کارگردان آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان درباره جزئیات این مراسم توضیح داد: در این دوره تصمیم بر این است و اختتامیه بیش از پیش، شب اهدای جوایز باشد. بنابراین بزرگداشت ها، نکوداشت و بخش های جنبی به طور جداگانه در روزهای جشنواره برگزار شد.

وی افزود: اجرای موسیقی و اجرای ۴ استندآپ کمدین با موضوع سینما، خاطرات کودکی، نمایش های کودکانه، برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی خاطره انگیز کودکان و نوجوانان از دیگر بخش های این برنامه است.

برزگر خاطر نشان کرد: در برنامه ریزی مان ۱۲۵ دقیقه زمان برای برگزاری این مراسم پیش بینی شده است که با توجه به حضور کودکان و نوجوانان و صحبت های احتمالی برگزیدگان بعد از دریافت جایزه پشت تریبون، ممکن است طولانی تر شود. همچنین اجرای این برنامه را هومن حاجی عبداللهی برعهده دارد و در بخش بین الملل نیز بهمن نورایی از همکاران بخش بین الملل جشنواره اجرا را برعهده می گیرد.

وی درباره دکور مراسم نیز عنوان کرد: استفاده از سه نمایشگر بزرگ با نگاهی مدرن به معماری اصفهان و اقتباس از عالی قاپو طراحی اختتامیه این دوره از جشنواره است.

آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان امشب(چهارشنبه ۱۴ شهریور) از ساعت ۲۰ در سالن کوثر مجموعه تفریحی ۲۲ بهمن برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.