جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳

به تعویق افتادن برگزاری بخش جدید مراسم اسکار

جایزه اسکار

سینماپرس: به علت نیاز به تحقیقات بیشتر و زمان ناکافی، بخش جدید «جایزه مردمی» طبق اعلام آکادمی اسکار در دوره نود و یکم این جوایز وجود ندارد.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، آکادمی اسکار اعلام کرد که طرح جدید «جایزه مردمی» به تحقیقات بیشتر نیاز دارد و این بخش جدید در «نود و یکمین جوایز اسکار» وجود نخواهد داشت.

آکادمی اسکار در این مورد اعلام کرد:«مادامیکه به طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها متعهد هستیم، به این نتیجه رسیدیم که قرار دادن یک بخش ۹ ماه مانده به زمان برگزاری اسکار، چالش‌هایی را برای فیلم‌هایی پیش‌تر منتشر شده‌اند را ایجاد خواهد کرد».

هیات مدیره آکادمی اسکار بصورت فعال به بحث و تبادل نظر خود در این مورد ادامه می‌دهد و به دنبال نتیجه‌گیری درباره بخش پیش رو است.

«داون هادسن» مدیر آکادمی اسکار در این مورد گفت:«با معرفی این بخش، واکنش‌های بسیار گسترده‌ای را شاهد بودیم و به این نتیجه رسیدیم که نیازمند بررسی بیشتر این بخش با اعضایمان هستیم. ما طی سالیان، تغییراتی در اسکار به وجود آورده‌ایم که همین بخش جدید «جایزه مردمی» را هم شامل می‌شد لیکن همچنان به مشارکت و در نظر گرفتن نظر و آراء مردم و منتقدین هم اهمیت می‌دهیم و به قانون شکوهمند نود ساله اسکار احترام می‌گذاریم».

در اسکار نود یکم شاهد تغییرات دیگری هستیم از جمله کوتاه کردن پخش برنامه زنده تلویزیونی این مراسم به ۳ ساعت. برای اهدای جوایز ۲۴ بخش اسکار ۶ تا ۸ بخش بصورت زنده تلویزیونی در سالن «دالبی تیه‌تِر» پخش می‌شود و باقی بخش‌های برندگان پس از تدوین بصورت غیر زنده پخش خواهد شد.

نود و یکمین مراسم اسکار در ۲۴ فوریه ۲۰۱۹(پنجم اسفندماه ۹۷) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.