شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

در نخستین جشنواره جایزه ملی «آرمان برتر»؛

از مسعود جعفری جوزانی و بازیگران «پشت دیوار سکوت» تقدیر شد

تجلیل از مسعود جعفرى جوزانى و بازیگران «پشت دیوار سکوت»  در نخستین جشنواره جایزه ملی «آرمان برتر»

سینماپرس: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین جشنواره جایزه ملی «آرمان برتر»، از مسعود جعفری جوزانی و بازیگران فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» تقدیر کرد.

به گزارش سینماپرس، در نخستین جشنواره جایزه ملی «آرمان برتر»؛ مسعود جعفری جوزانی کارگردان فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» ملتهب‌ترین درام افشاگرانه، به عنوان اثر برتر اجتماعی کشور و همچنین بازیگران این فیلم، از جمله؛ سحر جعفری جوزانی، آرمان درویش و سمیه نجومی به دلیل نقش آفرینی تأثیرگذار در این اثر سینمایی با حضور دکتر محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، لوح یادبود و تندیس سیمرغ فیروزه‌‌ای دریافت کردند.

در این مراسم، که در سالن شهید عضدی دانشگاه پیام‌نور واحد تهران جنوب برگزار شد؛ محمد اورکی‌ رئیس دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب، مژده افشار دبیر اولین جشنواره جایزه ملی آرمان برتر و همچنین جمعی از فعالان عرصه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه کشور حضور داشتند.

مژده افشار دبیر نخستین جشنواره جایزه ملی آرمان برتر در مورد اهداف این همایش گفت: هدف ما از برگزاری این همایش، کسب موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند است. ما مصمم هستیم چشم‌اندازی امیدبخش برای آینده ترسیم کنیم.

نخستین جشنواره جایزه ملی «آرمان برتر» در حوزه ارتباطات، روابط‌ عمومی، رسانه و تبلیغات با همکاری جامعه نوین روابط‌عمومی ایران، ماهنامه دیدگاه هنر، دبیرخانه دائمی جشنواره ایران ۱۴۰۴ و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها راه‌اندازی شده است.

در این رویداد، به برترین مدیران ارزش‌آفرین که مستندات و اقدامات مثبت و موفق مجموعه خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده یا برای نخستین بار فعالیت ارزشمندی را پایه‌گذاری نموده‌اند، پس از ارزشیابی هیئت داوران و کسب امتیاز، تندیس ویژه ملی آرمان برتر و لوح برتر اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.