یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

ناراحتی «آناهیتا همتی» از اعدام ۳ نفر از اشرار مسلح ضدانقلاب +عکس

آناهیتا همتی

سینماپرس: بخشی از عملیات‌روانی سلبریتی‌های در فضای مجازی که توسط سلبریتی‌ های بی سواد گسترش پیدا کرده، حمایت از تروریست‌هاست که این اقدام نوعی دهن‌کجی به اجرای احکام قضایی و امنیت ملی کشور است.

بامداد روز گذشته ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۷ حکم اعدام ۳ نفر از اشرار مسلح و تروریست غرب کشور بامداد در زندان رجایی شهر کرج به مرحله اجرا درآمد. سه نفر از اشرار مسلح وابسته به جریانات تروریستی که در سنوات اخیر موجبات ایجاد ناامنی، ترور، اقدامات نظامی و قتل برخی شهروندان کُرد را فراهم کرده بودند، بامداد دیروز به دار مجازات آویخته شدند. زانیار و لقمان مرادی دو نفر از این متهمین بودند که سالهای گذشته ۴ نفر از شهروندان کُرد از جمله پسر امام جمعه مریوان را با دستور سرویس های اطلاعاتی بیگانه و با هدف ایجاد تفرقه و اختلافات مذهبی در منطقه به قتل رسانده بودند. رامین حسین پناهی نیز سال گذشته به همراه یک تیم تروریستی در مورخه ۲ تیر ۱۳۹۶ وارد کشور شده و قصد بمب گذاری و برهم زدن مراسم روز قدس و ترور برخی شهروندان کُرد را داشت که به کمین نیروهای نظامی ایران گرفتار آمده و در یک درگیری مسلحانه دستگیر شد.


رسانه های بیگانه و احزاب معاند در هفته های اخیر اقدامات بسیاری را برای فشار به دستگاه قضائی و ممانعت از اجرای عدالت در خصوص این افراد در دستور کار قرار داده بودند. همچنین گروهک‌های تروریست در هفته های اخیر حملات تروریستی و ایذائی متعددی را به بهانه نامبردگان، برنامه ریزی و اجرا کرده بودند. پس از اجرای احکام قوه‌قضائیه در مورد این سه تروریست مسلح، آناهیتا همتی بازیگر تلویزیون با انتشار پستی به حمایت از این سه تروریست پرداخت و از خانواده‌های آنان دلجویی کرد.

 بخشی از عملیات‌روانی سلبریتی‌های در فضای مجازی که توسط سلبریتی‌ های کم سواد گسترش پیدا کرده، حمایت از تروریست‌هاست که این اقدام نوعی دهن‌کجی به اجرای احکام قضایی و امنیت ملی کشور است.

ایستادگی ناآگاهانه سلبریتی‌ها در مواجهه با اعدام تروریست‌ها، قطعا رویکردی معارضانه نسبت به اجرای احکام قضایی محسوب می‌شود و چنین واکنش‌هایی که در فضای مجازی در حال گسترش است، شرایطی را فراهم می‌کند تا نهادهای متولی امنیت و آرامش افکار عمومی، نسبت به واکنش‌های این جمع بی‌سواد اقدام پیشگیرانه‌ای را اتخاذ کنند.

*مشرق

نظرات

  • ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۱۳
    2 2
    آناهیتا همتی ، پرستو صالحی ، کیهان ملکی و چند تا هنرپیشه دست سه تلوزیون که کسی بهشون محل نگذاشته می خواهند با گذاشتن پستای سیاسی خودشونو مطرح کنند . محلشون نذارید خودشون از غصه دق می کنند
  • ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۴:۳۶
    1 3
    اگر برادرت یا مادرت توسط همین تروریستها کشته می شد باز هم پیام تسلیت می فرستادی ؟ امثال تو بیشتر از همه از اعدام این افراد خوشحال می شوند چون با ریاکاری ژست روشنفکری می گیرند و کمی معروف می شوند تا یک کارگردان امثال شماها که فراموش شدین را دوباره بشناسد و پیشنهاد کار بدهد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.