یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

بازیگری که عامل تبلیغاتی تروریست‌های کومله شد

روزنامه کیهان

کیهان: باز هم یک بازیگر که مدت‌هاست نقشی را ایفا نکرده با انتشار مطلبی در حمایت از جنایتکاران یک گروهک تروریستی خودنمایی کرد.

این بازیگر که سال‌های قبل در سریال‌های تلویزیونی دیده می‌شد و مدتی است که مورد توجه قرار نگرفته‌، طبق روال این روزهای برخی چهره‌های سینمایی و تلویزیونی، به حاشیه سازی در فضای مجازی رو آورد تا از این طریق دیده شود. وی، در واکنش به مجازات سه عضو گروهک تروریستی کومله متنی را منتشر کرد و در این متن، هیچ‌اشاره‌ای به فعالیت تروریستی افراد مجازات شده نکرده و با غمخواری برای آنها، دروغ‌های صهیونیستی علیه کشورمان را تکرار کرده است! چرا که افرادی که او از آنها حمایت کرده، دستشان به خون مردم و غیرنظامیان، ازجمله چهار هموطنمان در استان کردستان آلوده بود و همچنین قصد انجام عملیات تروریستی در راهپیمایی روز قدس را داشتند!


برخی دیگر از بازیگران سینما نیز قبلا مطالبی در ستایش از اعضای مجازات شده گروهک‌های تروریستی منتشر کرده بودند. اما انجام عملیات‌های تروریستی مختلف و شهادت جمعی از هموطنانمان در این عملیات‌ها، نشان داد که این افراد تا چه حد از واقعیات بی‌خبر هستند و بر ساده‌لوحی‌شان مباهات می‌کنند.


متاسفانه سنت عجیبی درمیان برخی چهره‌های مشهور درحال شکل‌گیری است که بدون اطلاع از اخبار و بدون دانش کافی اقدام به موضع‌گیری در هر زمینه‌ای می‌کنند و با این کار به عامل تبلیغاتی و رسانه‌ای جریان‌های معاند و تروریستی تبدیل می‌شوند.


در این میان نهادهای نظارتی با توجه به قوانین موجود باید به ایفای نقش پرداخته تا ضمن جلوگیری از انتشار اخبار کذب و شایعات بی‌اساس به جنگ روانی دشمن علیه مردم کشورمان خاتمه دهند. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.