یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

آل پاچینو ایگوت می کند؟

آل پاچینو

سینماپرس: آل پاچینو، هنرپیشه سرشناس هالیوودی در صورت برنده شدن جایزه گرمی به لیست ۱۲ هنرمندی که توانسته اند هر چهار جایزه اسکار، تونی، امی و گرمی را دریافت کنند، می پیوندد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، آل پاچینو از جمله چهره های مطرح و تاثیرگذار بازیگری سینما و تئاتر در جهان است. وی هشت بار کاندیدای دریافت جایزه اسکار بازیگری بوده و در سال ۱۹۹۳ توانست برای ایفای نقش تحسین برانگیز خود در فیلم «بوی خوش زن» جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند.

پاچینو سه بار کاندیدای دریافت جایزه تونی بود و توانست در سال های ۱۹۶۹ و ۱۹۷۹ این جایزه معتبر تئاتری در آمریکا را دریافت کند.

این چهره مطرح و شناخته شده گرفتن ۲ جایزه تلویزیونی امی در سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۰ را هم در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

آل پاچینو برای قرار گرفتن در لیست ایگوت که فقط تا به امروز ۱۲ نام را در خود جای داده که توانسته اند چهار جایزه معتبر هنری آمریکا شامل اسکار، تونی، امی و گرمی را دریافت کنند، نیاز به بردن یک جایزه موسیقی گرمی دارد؛ جایزه ای که باید دید از آن پاچینو یکی از بزرگترین بازیگران معاصر سینما و تئاتر جهان خواهد شد یا نه.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.