یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

با حضور معاون صدا

برگزاری مراسم رونمایی از پایگاه های جامع دعا، نغمه های مذهبی و سخنرانی و دعا

حمید شاه آبادی

سینماپرس: پایگاه های جامع دعا، نغمه های مذهبی و سخنرانی امروز (یکشنبه ۱۸ شهریور) طی مراسمی در ساختمان شهدای رادیو رونمایی شدند.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در آیین رونمایی از پایگاه های جامع دعا، نغمه های مذهبی و سخنرانی که امروز یکشنبه ۱۸ شهریورماه در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، گفت: امروز از ۲ پایگاه جامع رونمایی می کنیم؛ ۲ دستاورد ارزشمندی که با ماه ها تلاش بی وقفه به ثمر نشسته است.

 وی افزود: رادیو باید قدرت انتخاب را بیش از پیش به شنوندگانش دهد و این پایگاه ها از انتخاب هایی است که معاونت صدا برای مخاطبانش فراهم کرده است.

معاون صدا عنوان کرد: پیش از این، پایگاه کتاب گویا رونمایی شد که اکنون به صورت میانگین روزانه ۴۰ دقیقه شنیده می شود و پایگاه جامع قرآنی دیگر پایگاه موفق ما بوده است.

شاه آبادی گفت: در دستور کار معاونت صدا ۸ پایگاه در نظر گرفته شده که تاکنون از ۴ عدد آن رونمایی شده است. ما سخنرانی های ارزشمندی داریم که در دسترس بودن آن می تواند به ماندگاری پیام کمک کند. بسیاری از اتفاقات مهم جامعه ما بر اثر سخنرانی های تاثیرگذار شکل گرفته است. مداحی های تاثیرگذار هم از دیگر گنجینه های ماست که در این پایگاه ها قابل دریافت است.

وی افزود: از دست اندکاران رادیو تشکر می کنم زیرا به همت آنها امسال دست پر به استقبال محرم می رویم.

حجت الاسلام موسوی قائم مقام سازمان صدا و سیما افتتاح ۲ پایگاه جامع دعا و ادعیه و همچنین پایگاه سخنرانی را از ضرورت های صدا و سیما برای استفاده از ظرفیت رسانه برای تبیین واقعیت عزاداری بدون آسیب محرم دانست.

مهدی شاملو مدیرکل فضای مجازی رادیو نیز در این آیین گفت: در  پایگاه های جامع دعا و نغمه های مذهبی و سخنرانی، بانک بزرگی از مدیحه ها و مرثیه ها وجود دارد و مخاطبان از همین الان می توانند از آن استفاده کنند.

وی گفت: سعی ما بر این است که محتوای سالم و بدون انحرافی را ارایه دهیم. گنجینه ای از سخنرانی ها را جمع کرده ایم و ترجمه و خواندن دعاها به زبان فارسی توسط گویندگان برتر از اقداماتی است که انجام شده است.

در پایان این مراسم از ذاکران اهل بیت علی انسانی، مهدی پور آصفی، ماشاء الله عابدی فرد، احمد آقای چینی، اکبر بازوبند،   احمدصالح خوانساری، محسن طاهری، و علیرضا قزوه و محسن فرهمند از شعرای انقلاب و چهره های ماندگار قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.