دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

آخرین وضعیت ساخت سریال تلویزیونی «گشت پلیس»

 سریال «گشت پلیس»

سینماپرس: سریال تلویزیونی «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت در هفته نیروی انتظامی از رسانه ملی روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال تلویزیونی «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی سعید پروینی به تازگی به پایان رسیده است و هم اکنون مراحل فنی خود را طی می کند.

این سریال که فصل دوم از سریال «گشت ویژه» محسوب می شود، داستان چهار مامور نیروی انتظامی است که به فواصل مختلف درگیر عملیات‌های شهری می شوند. لوکیشن اصلی سریال در سرای محله‌ شریف در غرب تهران است که توسط گروه دکور و صحنه به اداره پلیس آگاهی تبدیل شده است.

فرهاد قائمیان، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری و رضا کریمی ترکیب اصلی بازیگران سریال «گشت پلیس» را تشکیل می دهند و با توجه به داستان، بازیگران مهمان دیگری نیز به کار اضافه می شوند.

تدوین اولیه «گشت پلیس» همزمان با تصویربرداری توسط مهدی جودی آغاز شد و همچنان ادامه دارد. امین شریفی کار صداگذاری سریال را انجام می دهد و بهنود یخچالی نیز در حال ساخت موسیقی آن است.

با اتمام مراحل فنی طی یک ماه آینده، «گشت پلیس» در هفته نیروی انتظامی از رسانه ملی روی آنتن خواهد رفت. این سریال به سفارش ناجا و با مشارکت ناجا و سازمان صداوسیما تولید و پخش خواهد شد.

عوامل سریال تلویزیونی «گشت پلیس» عبارتند از تهیه کننده: سعید پروینی، کارگردان: مهرداد خوشبخت، نویسنده: حمید برزگر و محمدرضا ریاحی، مدیر تصویربرداری: سعید براتی، تدوین: مهدی جودی و آریا اردستانی، صداگذار: امین شریفی، موسیقی: بهنود یخچالی، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده، طراح گریم: شهرام خلج، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، مدیر برنامه‌ریزی: خسرو نصیری خواه، مدیر تولید: داود جمشیدی، منشی صحنه: ساناز فرهانی، دستیار تهیه کننده :پویا خسروی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.