دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

«پدر طالقانی» مراحل پایانی آماده سازی را طی می کند

مستند «پدر طالقانی»

سینماپرس: مستند سینمایی «پدر طالقانی» به کارگردانی محمدعلی محمددوست، مراحل پایانی آماده سازی جهت حضور در جشنواره «سینماحقیقت» را طی می کند.

به گزارش سینماپرس، محمدعلی محمددوست کارگردان مستند سینمایی «پدر طالقانی» در گفتگو با یک خبرگزاری درباره روند تولید این اثر بیان کرد: روند تولید این مستند پنج سال پیش با شروع تحقیقات و جمع آوری حدود چهار هزار سند، که برخی از آنها تاکنون دیده نشده است، آغاز شد.

وی ادامه داد: برای ساخت این مستند با حدود ۷۰ نفر از کسانی که از نزدیک آیت الله طالقانی را می شناختند و افرادی از جناح های مختلف مصاحبه هایی انجام شده است.

محمددوست درباره ساختار این مستند اظهار کرد: این فیلم یک اثر مستند داستانی است که بر اساس شخصیت آقای طالقانی فیلمنامه ای نوشته شده است و مقاطعی از مسائل مربوط به زندگی ایشان را بازسازی کرده ایم.

این مستند که تولید مشترک سازمان رسانه ای اوج و شبکه افق است، روایتی از زندگی آیت الله طالقانی را در قالب یک اثر مستند سینمایی به کارگردانی محمدعلی محمددوست و تهیه کنندگی اباذر صالحیان به تصویر می کشد.

این مستند پس از تصویربرداری بخش های بازسازی هم اکنون توسط اسماعیل علیزاده در حال تدوین بوده و مراحل پایانی برای آماده سازی جهت حضور در جشنواره «سینماحقیقت» را طی می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.