دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸

«بچه‌های آسمان» یادکردی از کودکان یمن و افغانستان

حوزه هنری در لانگ شات (۲)

سینماپرس: نگارخانه ابوالفضل عالی تهران میزبان نمایشگاه هنر مفهومی «بچه‌های آسمان» با آثاری از هنرمندان مرکز تجسمی حوزه هنری خراسان رضوی می شود.

به گزارش سینماپرس، نمایشگاه هنر مفهمومی «بچه‌های آسمان» به یاد کودکان یمن و افغانستان در محکومیت رژیم سعودی در نگارخانه ابوالفضل عالی تهران برگزار می‌شود.

به دنبال جنایت اخیر رژیم سعودی در بمباران اتوبوس حامل کودکان یمنی که منجر به شهادت چندین نفر از کودکان شد، نمایشگاه هنر مفهمومی «بچه‌های آسمان» با هدف محکوم کردن رژیم سعودی و توجه دادن به بی‌تفاوتی سازمان‌های حقوق بشری نظیر یونیسف برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که تلفیقی از هنرهای تجسمی، تصویری و ادبیات است کاری از هنرمندان مرکز تجسمی حوزه هنری خراسان رضوی محسوب می شود که پیش از این نیز در شهر مشهد برگزار شد.

نمایشگاه هنر مفهومی «بچه‌های آسمان» سه‌شنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۵ در نگارخانه عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ با حضور هنرمندان و مسئولان افتتاح خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ ۲۱ شهریور تا ۷ مهر همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۸ به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند.

"بچه‌های آسمان" را در حوزه هنری ببینید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.