سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

با اجرای کاظم احمدزاده؛

ویژه برنامه محرمی «مغناطیس» از امشب روی آنتن شبکه یک

ویژه برنامه محرمی «مغناطیس»

سینماپرس: برنامه «مغناطیس» با اجرای کاظم احمدزاده از امشب ۲۰ شهریورماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، اجرای برنامه  «مغناطیس» را کاظم احمدزاده برعهده خواهد داشت و اولین ویژه‌برنامه را امشب ۲۰ شهریور در شبکه یک روی آنتن می برد.

موضوع برنامه «مغناطیس» گفتگو با تازه مسلمان‌شدگان غیرایرانی است که در جای جای دنیا به دین اسلام و تشیع گرویده‌اند. قالب برنامه گفتگومحور است و در هر قسمت یک یا دو نفر بعنوان مهمان در برنامه حضور خواهند داشت. مهمانان، افرادی هستندکه تحت‌تاثیر واقعه عاشورا، به دین اسلام مشرف شدند.

حمیدرضا عطارد تهیه‌کننده این ویژه برنامه درباره علت انتخاب «مغناطیس» برای این برنامه گفت: هدف ما در این برنامه بررسی بُعد جهانی شخصیت اباعبدالله الحسین(ع) هست و از آنجایی که مهمانان ما همگی غیرایرانی هستند، چگونگی جذب آن‌ها به تشیع و اسلام از مسیر امام حسین و عاشورا، واکاوی می‌شود.

این تهیه کننده تصریح کرد: انتخاب نام «مغناطیس» هم برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری است که فرمودند: شروع جاذبه مغناطیس حسینی، در روز اربعین است. جابربن عبدالله را از مدینه بلند می‌کند و به کربلا می‌کشد، این همان مغناطیسی است که امروز هم با گذشت قرن‌های متمادی در دل من و شماست.

عطارد در پایان گفت: مهمان اولین برنامه «مغناطیس» یک مسلمان آرژانتینی به نام «سانتیاگو پاز» است که در شهر سالوادور زندگی می‌کند.

ویژه برنامه محرمی «مغناطیس» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از امشب ۲۰ شهریور هر شب ساعت ۲۳:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.