سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

عوامل «مرگ خاموش» پاییز به خارج از کشور می‌روند

 سریال مرگ خاموش

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» به موضوع مافیای موادمخدر می‌پردازد و حدود دو هفته دیگر، گروه برای سکانس‌های پایانی فصل اول به خارج از کشور می‌روند.

به گزارش سینماپرس، «مرگ خاموش» یک پروژه صد قسمتی است که به سه فصل متمادی و پشت سر هم تقسیم می‌شود. این مجموعه تلویزیونی به جنبه بین‌المللی و مافیایی موادمخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و به واکاوی پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

مجموعه جدید حوزه امنیت نرم تلویزیون به نیمه رسیده و بازیگران جدید هم به فراخور پیشرفت تولید به «مرگ خاموش» پیوستند. تهیه‌کننده «مرگ خاموش» به یک خبرگزاری گفت: حدود دو هفته دیگر برای سکانس‌های پایانی فصل اول، گروه به خارج از کشور می‌روند. الان تصویربرداری در استان البرز ادامه دارد و امیدواریم دو فصل بعدی هم زودتر به مرحله تولید برسند تا تابستان سال آینده بتوانیم سه فصل را پشت سر هم و به صورت سریالی روتین روی آنتن برویم.

وی درباره پخش سریال «مرگ خاموش» تأکید کرد: این کار به سفارش مرکز سیمافیلم انجام می‌شود و هنوز پروژه به شبکه خاصی واگذار نشده است. چرا که تصمیم برای پخش را سیمافیلم می‌گیرد ولی امیدواریم شبکه‌های پربیننده‌ای مثل سه و یک در کنداکتوری مناسب این فیلم را پخش کنند. کاری که ویژه جامعه امروز ساخته می‌شود و جوانان حتماً باید ببینند. غربی‌ها فارغ از ابتذال‌های رسانه‌ای، به دنبال ترویج موادمخدرهای صنعتی در کشورمان هستند تا جوانان‌مان درگیر این آلودگی‌ها شوند اما نگاه جدید به پشت پرده موادمخدر شاید هم تلنگری باشد برای پیشگیری و جلوگیری از این ناخوشایندی‌ها و هم جامعه بیشتر این مافیای موادمخدر را بشناسند.

برپایه این گزارش، سعید راد، حمید عطایی، جلال فاطمی، فرهاد قائمیان، ستاره اسکندری، پریوش نظریه، رضا مولایی، سامیه لک،‌ رویا میرعلمی و حمید شریف‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.