چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

سفر «آقای گوزن» به فرانسه و برزیل و کانادا

استاپ موشن «آقای گوزن»

سینماپرس: انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» در جشنواره‌های فیلم «استراسبورگ» فرانسه، «انیمارت» برزیل و «استاپ موشن» کانادا، نمایش داده می شود.

به گزارش سینماپرس، جشنواره فیلم‌های خارق‌العاده «استراسبورگ» از ۱۴ تا ۲۳ سپتامبر برابر با ۲۳ شهریور تا یکم مهرماه در شهر استراسبورگ فرانسه برگزار می‌شود. این دوره یازدهم جشنواره است که بر جدیدترین تولیدات بین‌المللی تمرکز دارد و شامل ژانرهای مختلفی مثل دلهره، نوآر و کمدی سیاه است.

جشنواره «استاپ موشن» کانادا، از ۱۴ تا ۱۶ سپتامبر برابر با ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه در مونترآل کانادا برگزار می‌شود. این جشنواره که در سال ۲۰۰۹ راه اندازی شده ادعا دارد که اولین جشنواره‌ای است که ویژه تکنیک انیمیشن استاپ موشن است. امسال دهمین دوره این جشنواره برگزار می شود.

جشنواره «انیمارت» برزیل از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ سپتامبر برابر با ۲۹ شهریور تا ۵ مهر ماه در ۳ شهر ریودوژانیرو، سائوپاولو و سائولوییس برگزار می‌شود. تمرکز این جشنواره بر کارهای دانشجویی است. امسال چهاردهمین دوره از این جشنواره برگزار می شود.

انیمیشن «آقای گوزن» که چندی پیش در هشتمین دوره جشنواره ساخالین روسیه مصادف با ۲ تا ۹ شهریور ماه به نمایش در آمد قرار است در این سه جشنواره حضور پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.