چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

آغار تولید فصل دوم «سارق روح» از اواخر پاییز

فیلم سینمایی سارق روح

سینماپرس: تهیه‌کننده فصل دوم «سارق روح» گفت: کار مطالعاتی و پژوهشی این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده و در اواخر پاییز تولید آن شروع می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فصل اول «سارق روح» به کارگردانی احمد معظمی از بهمن‌ماه سال گذشته در شبکه پنج سیما پخش شد و تا جمعه پانزدهم تیرماه ادامه داشت. بعد از پخش ضعیف تلویزیونی یک بار دیگر در ایام جام‌جهانی تکرار شد. سریالی که به ظنّ کارشناسان و منتقدین تلویزیون، مهیج و معمایی ساخته شده بود و از یک ایده پژوهش‌محور ناب بهره می‌برد. اما احساس می‌شود نوع برنامه‌ریزی و واگذاری شبکه برای پخش این مجموعه، ضعیف انجام شد و نتوانست مخاطب حداکثری را معطوف خودش کند.

«سارق روح» با محتوایی برگرفته از امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی در فصل دوم به سراغ اعتیاد و باندهای موادمخدر و آسیب‌های اجتماعی همچون عضوگیری فرقه‌های مجازی می‌رود. فرقه‌هایی که بدون اینکه مخاطب بداند چه ترکیبی دارند همه کار می‌کنند تا مخاطب مجازی را به بیراهه ببرند. تهیه‌کننده فصل دوم «سارق روح» به یک خبرگزاری گفت: کار مطالعاتی و پژوهش مجموعه تلویزیونی «سارق روح۲» به پایان رسیده و در اواخر پاییز تولید آن شروع می‌شود.

وی درباره ترکیب بازیگران سریال، تصریح کرد: اگر به جمع‌بندی مالی با ترکیب بازیگران فصل اول «سارق روح» برسیم همان‌ تیم امنیتی ثابت داستان حضور دارند. البته به فراخور قصه بازیگر جدید دعوت خواهیم کرد.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «سارق‌روح» درباره شرایط پخش این سریال، تصریح کرد: قبول دارم در فصل اول ضعف‌هایی در پخش این سریال وجود داشت که باعث شد حداکثر مخاطب «سارق روح» را ندیده باشند. چرا که اگر مخاطب داستان را از ابتدا دنبال نکرده باشد مثل برخی از سریال‌ها نمی‌تواند از اواسط داستان متوجه سیر مجموعه تلویزیونی بشود. امیدواریم فصل دوم «سارق روح» از همان ابتدا به شبکه سه واگذار شود تا مخاطبین جامعه هدف این مجموعه که جوانان هستند از محتوای آن بهره ببرند.

گفتنی است، دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی، کمند امیرسلیمانی و.... از جمله بازیگران این سریال هستند در فصل اول «سارق روح» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.