شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

«گاندو» یک سریال ضدجاسوسی است

جواد افشار

تسنیم: کارگردان «کیمیا» و «آنام» با اشاره به آغاز سریال جدید خود،‌ گفت: «گاندو» یک سریال ضدجاسوسی است که بازیگران صاحب‌نامی در آن حضور دارند و برای ادامه تصویربرداری به استانبول می‌رود.

 جواد افشار کارگردان سریال‌ساز تلویزیون که چندی پیش مجموعه «آنام» را روی آنتن داشت حالا مجموعه‌ای متفاوت با گونه ضدجاسوسی را به تلویزیون می‌آورد. او در گفتگویی تأکید کرد: سریال «گاندو» یک مجموعه ضدجاسوسی است و فیلمنامه این سریال براساس مستندات و وقایع تاریخی که در کشور رخ داده به نگارش درآمده است. «گاندو» ۳۰ قسمتی خواهد بود و برای پخش در یکی از شبکه‌های سیما بعد از سعادت‌آباد که نوزدهم شهریورماه پروژه کلید خورد، راهی استانبول می‌شود.

«گاندو» اسم یک گونه تمساح پوزه کوتاه است که در جنوب شرقی آسیا (ایران، هندوستان، پاکستان و ...) دیده می‌شود. داریوش فرهنگ، وحیدرهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خوئینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز،   پندار اکبری، نیلوفر شهیدی، عرفان ابراهیمی، مجیدنوروزی، علی افشار، اتابک نادری، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، نسرین نکیسا، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، سوگل طهماسبی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال پر ستاره ایفای نقش خواهند کرد. همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، کمند امیر سلیمانی و فرهاد قائمیان تصویربرداری می‌شود و جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی که در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه خواهند شد.

گفتنی است، آرش قادری نویسندگی این سریال را به عهده دارد و مجتبی امینی نیز تهیه کننده آن است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.