سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

اجرای نمایش «دهانی پر از کلاغ» در پردیس تئاتر تهران

نمایش «دهانی پر از کلاغ»

سینماپرس: نمایش «دهانی پر از کلاغ» به کارگردانی کامبیز جهانگیری از ابتدای مهر، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «دهانی پر از کلاغ» به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی کامبیز جهانگیری از روز یکشنبه اول مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

این نمایش مبتنی بر تقاضای کارگردان و با توجه به محتوای متناسب با روزهای دفاع مقدس به مدت ۱۲ روز در سالن استادمحمد پردیس تئاتر تهران روی صحنه خواهد بود.

در خلاصه داستان این اثر نمایش آمده است: ۲ برادر پس از ۱۷ سال در مکان نامشخصی با یکدیگر دیدار می‌کنند و خاطراتشان را از دوران کودکی، نوجوانی تا جوانی شان که در جنگ گذشت مرور می‌کنند. آن‌ها با اینکه دوقلو هستند در خانواده بسیار مورد تبعیض قرار گرفته‌اند و این موضوع برادر کوچکتر را دچار کینه و عقده کرده است...

بازیگران نمایش «دهانی پر از کلاغ» احسان بیرامی، محمدرضا گرامی‌نژاد، پریسا سیاوشی و هلنا محمدی هستند.

همچنین طراحی صحنه این نمایش را مهدیه شاه مرادی برعهده دارد، معصومه پرورشی طراح لباس و گریم «دهانی پر از کلاغ» است و انتخاب موسیقی آن را امیرصالح نجاری انجام داده است.

نمایش «دهانی پر از کلاغ» به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی کامبیز جهانگیری از روز یکشنبه اول مهرماه در ساعت ۱۸ و در سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

نمایش «دهانی پر از کلاغ» به پردیس تئاتر تهران می آید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.