شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

حضور ۲ بازیگر جدید در مجموعه «رقص روی شیشه»

ترلان پروانه و ابوالفضل میری

سینماپرس: فیلمبرداری سریال «رقص روی شیشه» با اضافه شدن ترلان پروانه و ابوالفضل میری به فهرست بازیگران، از روزهای گذشته در شهر تهران آغاز شده است.

به گزارش سینماپرس، ترلان پروانه و ابوالفضل میری به تازگی به فهرست بازیگران مجموعه «رقص روی شیشه» اضافه و فیلمبرداری از روزهای گذشته در لوکیشن دفتر فیلمسازی و در شهر تهران آغاز شده است.

هنوز  فهرست بازیگران این سریال تکمیل نشده است و گروه در تلاش هستند تا همزمان با فیلمبرداری، علاوه بر تکمیل تیم بازیگران مجموعه، بازیگر جدیدی را نیز جایگزین سعید کنگرانی کنند که قرار بود در «رقص روی شیشه» مقابل دوربین برود.

«رقص روی شیشه» مجموعه ٢٦ قسمتی پربازیگری است که فیلمنامه آن را طلا معتضدی براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی به نگارش در آورده است و  تاکنون حضور بازیگرانی چون بهرام رادان، امیر آقایی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان، حامد کمیلی، بیتا فرهی، ستاره اسکندری، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب و مهتاب کرامتی در این مجموعه قطعی شده است.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفری، کارگردان: مهدی گلستانه، مجری طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی - مهدی گلستانه، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: سپیده عبد الوهاب، مدیر صدابرداری: محمد کیان ارثی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: عادل معصومیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، طراح جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.