شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

رونمایی از پوستر نمایش «گوریل»

پوستر نمایش «گوریل»

سینماپرس: عمارت نوفل‌لوشاتو از ۸ مهرماه میزبان اجرای نمایش «گوریل» به نویسندگی و کارگردانی مهدی رضایی می شود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «گوریل» همزمان با رونمایی از پوستر این نمایش، پیش فروش اینترنتی بلیط اثر مذکور آغاز شده است. متنِ این نمایش برداشتی آزاد است، از نمایشنامه «گوریل پشمالو» اثر یوجین اونیل است که مهدی رضایی، در این اجرا با خوانش اقتباسی مدرن و نگاهی متفاوت (در فرم و محتوا) به این اثر دراماتیک شاخص جهان، آن را نگاشته است.

ماهیتِ اعتراض به سرمایه‌داری و بی‌عدالتیِ اقتصادی، تنها وجه درونی کاملاً مشترک این اثرنمایشی با نمایشنامه گوریل پشمالوی یوجین اونیل است. شایان ذکر است، این اثرنمایشی، حاصلِ کارِ کارگاهی در کنار پژوهش و پرورش در کارگاه اشتراک به سرپرستیِ مهدی رضایی بوده و وی پیش از این نیز، نمایش‌های «شب بیست‌ویکم»، «گُمستان»، «فریدون»، «بی‌مرگی»، «انواع مرغابی» و «تیمون آتنی» را به اجرا درآورده است.

رونمایی از «گوریل» در نوفل‌لوشاتو

در این نمایش ماکان محمودی، آتنا تندرو، مهران عشریه، رامین رستمی مهرآ، رضا سلیمی، علی هادی پسیان، شایان صادقپور، محمد میرعلی و عماد زارعی ایفای نقش می‌کنند.

 این نمایش تا ۲۷ مهرماه هرروز، به غیر از شنبه‌ها، از ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن شمارۀ دو عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.