چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵

با حکمی از سوی حسین پارسایی؛

"شهرام زرگر" مسئول تئاتر بنیاد رودکی شد

شهرام زرگر

" شهرام زرگر" با حکمی ازحسین پارسایی - مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی- مسئول تئاتر بنیاد رودکی شد.


به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل بنیاد رودکی ، بر اساس این حکم "شهرام زرگر" که پیش از این در حوزه تدریس و ترجمه تئاتر فعالیت های مستمری داشته، به عنوان مسئول تئاتر بنیاد رودکی منصوب شد.

در متن حکم مذکور آمده است: "هنرمند ارجمند؛ جناب آقای شهرام زرگر؛ بنیاد فرهنگی هنری رودکی در نظر دارد به منظور تولید آثار فاخر نمایشی ونیز پژوهش جدی در این حوزه، تئاتر رودکی را بنیان گذارد. بر همین اساس وبا عنایت به سوابق علمی وعملی جنابعالی در هر دو حوزه اجرا ودانشگاه، مسئولیت این مهم را به شما می سپاریم. امید که در سایه مهر خداوندی و تعامل وتدبیر حضرتعالی وهمراهی هنرمندان فرهیخته تئاتر کشور از همه ظرفیت های بنیاد رودکی ( تالار وحدت – برج آزادی – کارگاه ساخت دکور- مرکز آموزش – امور بین الملل و...) بهره مند وبیش از گذشته شاهد رشد وشکوفایی هنر تئاتر باشیم . توفیق روز افزون تان از درگاه یزدان بخشاینده خواهانم."

"شهرام زرگر" دارای مدرک کارشناسی نمایش گرایش بازیگری وکارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است که تا کنون ترجمه بیش از 36 عنوان نمایشنامه را در کارنامه کاری خود تجربه کرده است واز سال 83 تا کنون عضو هیات علمی دانشکده سینما – تئاتر بوده است.

وی همچنین در چندین فیلم سینمایی وتلویزیونی نیزبه عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته وبه عنوان داور در سه دوره برگزاری جشنواره نمایشنامه خوانی مولوی از سال 85 تا 87 نیز حضور داشته است.

از دیگر سوابق اجرایی وی می توان به مواردی چون: مدیر گروه نمایش دانشکده سینما تئاتر(85-88)، عضو شورای تئاتر دانشگاهیان(85—88) و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/ن.ف/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.