چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «مشاور موجی»

ابراهیم اصغری

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مشاوره موجی» گفت: متاسفانه این روزها درگیر تأمین بودجه «مشاور موجی» هستیم و به همین خاطر شروع این پروژه تاکنون به طول انجامیده است.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینمای ایران درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «مشاور موجی» گفت: مدتی است که ما درگیر پروژه «مشاوره موجی» هستیم؛ اما متأسفانه برخی از مشکلات، ساخت اثر را به تعویق می‌اندازد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل مشکل اقتصادی ساخت فیلم برای همه فیلمسازان دشوار شده است. فیلم سینمایی «مشاور موجی» نیز این روزها درگیر تأمین بودجه کار است و به همین خاطر شروع این پروژه تاکنون به طول انجامیده است. 

این تهیه‌کننده سینمای ایران در پاسخ به این سوال که با این اوصاف امکان دارد فیلم سینمایی «مشاور موجی» به سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر برسد، خاطر نشان کرد: فیلم سینمایی «مشاور موجی»، فیلمی است که به نظرم مناسب جشنواره فیلم است و ما هم تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم که این فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال برسد. 

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» درباره اکران این فیلم گفت: تلاش ما این است که تا کمتر از ۲ ماه آینده فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» را اکران کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.