دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

جدیدترین مصوبات شورای صنفی نمایش؛

«ماهورا» و «لازانیا» از چهارشنبه ۱۱ مهرماه روی پرده می‌روند

سالن سینما

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم های «ماهورا» ساخته حمید زرگرنژاد و «لازانیا» ساخته حسین قناعت از چهارشنبه ۱۱ مهرماه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جدید این شورا گفت: در جلسه امروز دوشنبه نهم مهر ماه شورای صنفی نمایش مقرر شد تا فیلم سینمایی «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد جایگزین «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی در گروه سینمایی استقلال شود.

وی بیان کرد: همچنین «لازانیا» به کارگردانی حسین قناعت در گروه سینمایی ماندانا به جای «یک کیلو و بیست و یک گرم» به کارگردانی رحیم طوفان اکران می‌شود.

فرجی در پایان تاکید کرد: ۲ فیلم سینمایی «ماهورا» و «لازانیا» از چهارشنبه یازدهم مهر ماه اکران خود را آغاز خواهند کرد.

فیلم سینمایی «ماهورا» روایتگر داستانی واقعی‌ست و در خلاصه داستان آن آمده است: «در زندگی تو زنی است با چشمانی شکوهمند که لبانش خوشه‌های انگور و لبخندش موسیقی و گل، اما هرکس بخواهد به او نزدیک شود ناپدید می‌شود». در این فیلم ساعد سهیلی، میترا حجار، بهاره کیان افشار، احمد کاوری، کامران تفتی، مهدی صبایی، مونا فرجاد، یوسف مرادیان، محسن افشانی، مالک سراج و داریوش ارجمند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین «لازانیا» یک کمدی پربازیگر است که فیلمبرداری آن در تهران انجام شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «تو کفتم!...کف! ...می‌فهمی؟ تا نخورمت ولت نمی‌کنم!». جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی ، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی،پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده،ساعد هدایتی، رضا رویگری ، عباس محبوب، محمد شیری و یوسف تیموری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.