دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

«همه بچه‌های مامان» متقاضی شرکت در سینماحقیقت

مستند همه بچه‌های مامان

سینماپرس: فیلم مستند «همه بچه‌های مامان» ساخته رضوان سرمرد متقاضی حضور در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم مستند «همه بچه‌های مامان» ساخته رضوان سرمد یکی از آثار متقاضی شرکت در بخش مسابقه ملی دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» است.

در خلاصه موضوع این فیلم مستند ۸۰ دقیقه‌ای که تولید سال ۱۳۹۷ است، آمده است: مرضیه زن مُسنی است که می‌خواهد برای حمایت مالی از فرزندانش، خانه محبوبش را خراب و تبدیل به آپارتمان کند؛ اما در این بین تلاش می‌کند درختان حیاط خانه‌اش که برای او بسیار مهم است را نیز حفظ کند، ولی قوانین شهرداری در مقابلش قرار دارد.

مستند «همه بچه‌های مامان» در اولین نمایش بین‌المللی خود، ماه گذشته شهریور ماه در جشنواره فیلم «مونترال» کانادا به نمایش در آمد.

عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از پژوهشگر، نویسنده، فیلمبردار، صدابردار، گوینده، کارگردان و تهیه‌کننده: رضوان سرمد، تدوینگر: مرتضی پایه‌شناس، صداگذار: پیمان توسلی، موسیقی: یونس اسکندری.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۷، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.