دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

رونمایی از بسته گرافیکی جدید شبکه سحر

شبکه سحر

سینماپرس: بسته گرافیکی جدید شبکه جهانی سحر رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، بسته گرافیکی جدید شبکه جهانی سحر، از امروز دوشنبه نهم مهرماه مصادف با اول آگوست ۲۰۱۸ رونمایی شد و بر روی آنتن می‌رود. در گرافیک جدید شبکه سحر، سعی شده است علاوه بر رعایت استانداردهای موشن گرافیکی، نمادها، رنگ ها و خصوصیات معماری ایرانی نیز لحاظ شود و گروه هنری شبکه جهانی سحر تلاش کرده اند تا طراحی بسته گرافیکی جدید، در هر چهار حوزه تحت پوشش شبکه سحر شامل بالکان (اروپای شرقی)، آذری، کردی (سورانی و کرومانجی) و اردو (هند و پاکستان) با جذابیت‌های دیداری مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و معرف و مروج فرهنگ ایرانی – اسلامی باشد.

هدف اصلی طراحان علاوه بر طراحی شمسه به عنوان نماد شبکه و بازتاب خورشید معنویت، تلفیق آن با طرح و رنگ انار، به عنوان عنصری معنوی و تداعی مفهوم ایرانی اسلامی بوده است. در بحث موسیقی نیز با آهنگسازی هومن اسماعیلیان، آهنگساز جوان و توانمند خوش آتیه، کار تلفیق موسیقی شرق و غرب به زیبایی انجام شده و کار بسیار تاثیرگذار و متمایزی تولید شده است.

معاونت برون مرزی در زمینه استفاده صحیح از گرافیک پیشگام بوده و با تاسیس واحدهای هنری در شبکه های آی فیلم، پرس تی وی و هیسپان تی وی با نگاهی حرفه ای به گرافیک، موفق عمل کرده است. شبکه جهانی سحر در سالیان اخیر با تاسیس واحد هنری با مدیریت محسن سوهانی، تلاش های مثبتی در جهت ارتقای کیفیت دیداری تولیداتش با توجه به امکانات موجود انجام داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.