دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷

اعضای کمیته بررسی «سند ملی سینما» معرفی شدند

سینما

سینماپرس: سه عضو کمیته بررسی «سند ملی سینما» از چهارشنبه همین هفته بررسی نهایی برای رفع اشکالات این سند را آغاز خواهند کرد.

به گزارش سینماپرس، روز گذشته ۸ مهرماه روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی در خبری اعلام کرد جلسه کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور اعضای کمیسیون و محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری برای بررسی «سند ملی سینما» شنبه هفتم مهرماه برگزار شده است.

بنابر این خبر در این جلسه پیش‌نویس نهایی «سند ملی سینما» بررسی و مقرر شد کمیته‌ای با حضور دو سینماگر و همچنین معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری تشکیل شود تا پیش‌نویس سند را بررسی کنند و پس از آن سند در کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی و در مرحله بعد برای بررسی و تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه شود.

بنابر پیگیری هایی، علاوه‌بر محمود اربابی که به نمایندگی از سازمان سینمایی در کمیته بررسی «سند ملی سینما» حضور خواهد داشت، محمد خزاعی و محمدرضا جعفری‌جلوه دو عضو دیگری هستند که به نمایندگی از شورای عالی انقلاب فرهنگی در این کمیته حضور دارند.

پیش‌نویس «سند ملی سینما» در حال حاضر نهایی شده و جلسات این کمیته سه نفره برای بررسی نهایی و رفع ایرادات و نواقص از چهارشنبه ۱۱ مهرماه آغاز خواهد شد.

جمع‌بندی نهایی این سند نزدیک به ۳ ماه زمان می‌برد و پس از آن سند اصلاح شده برای تصویب نهایی به کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه خواهد شد.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.