یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹

رضا توکلی:

جای محتوای عمیق فرهنگی در آثار سینمایی خالی است

رضا توکلی

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "زیرزمین" گفت: نمی دانم امروزه چه بر سر محتوا در سینما آمده است و همواره جای محتوای عمیق فرهنگی را در آثار سینمایی خالی می بینم. متاسفانه امروزه بسیاری از بازیگران با پارتی بازی در سینما حضور دارند و همین عاملی منفی در عرصه بازیگری شده‌ است.

رضا توکلی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون درباره تصمیم خود برای ادامه راه بازیگری گفت: برخی از بازیگران در یک نوع از نقش به موفقیت می رسند و آن را ادامه می دهند چون تغییر این روند ریسک بزرگی محسوب می شود اما من ترجیح می دهم این ریسک را انجام دهم و به همین خاطر می خواهم سبک بازی ام را تغییر دهم.

وی درباره نگاه خود به بازیگری ادامه داد: من در هر پروژه و پشت هر دوربین مثل تازه کاری می مانم که آماده و مشتاق یادگیری است. همیشه به کارگردانان می گویم فکر کنید و من یک مبتدی هستم و حالا آن چیزی که خودتان می خواهید را از من بسازید.

رضا توکلی

بازیگر "کیمیا" با نقد وضعیت فعلی سینما تاکید کرد: نمی دانم امروزه چه بر سر محتوا در سینما آمده است و همواره جای محتوای عمیق فرهنگی را در آثار سینمایی خالی می بینم. متاسفانه امروزه بسیاری از بازیگران با پارتی بازی در سینما حضور دارند و همین عاملی منفی در عرصه بازیگری شده است.

وی در همین رابطه ادامه داد: در حال حاضر سالانه تعداد زیادی دانشجو در زمینه های مختلفی سینما و تئاتر فارغ التحصیل می شوند. من اعتقاد دارم باید به صورت عادلانه فضا در اختیار آنان نیز قرار گیرد تا بتوانند به راحتی وارد عرصه شده و حتی فیلم بسازند و در فیلم های هم بازی کنند.

رضا توکلی

توکلی با تاکید بر تاثیر زیاد کارگردان در رشد یک بازیگر خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های کارگردان این است که بتواند خوب بازیگر را ببیند، بتواند انرژی اش را درک کند، ارتباط صمیمانه با او برقرار کند و برای بازیگرش خساست به خرج ندهد و قیافه نگیرد. کارگردانان موفق عشقشان ویترین است که ویترین آنها بازیگران هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.