چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

پیام‌های تسلیت مدیران سیما درپی درگذشت «بهرام شفیع»

 بهرام شفیع

سینماپرس: رئیس رسانه ملی، معاون سیما و مدیر شبکه یک در پی درگذشت «بهرام شفیع» گزارشگر و مجری مشهور تلویزیون، پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

به گزارش سینماپرس؛ بهرام شفیع، گزارشگر و مجری مشهور تلویزیون درگذشت و جامعه ورزش ایران را عزادار کرد.

بهرام شفیع، ۶۲ ساله، که از اوایل دهه شصت در شبکه یک سیما به عنوان گزارشگر مشغول به کار شد، در دهه گذشته نیز رییس فدراسیون هاکی ایران بود و موفقیت‌هایی را در این رشته ورزشی کسب کرد. شفیع که گزارش‌های بیادماندنی و مهمی از وی به یاد مانده است، تا همین هفته گذشته اجرای برنامه ورزش و مردم را پیش می‌برد و دو هفته‌ای بود که این برنامه را به صبح جمعه منتقل کرده بود.

بهرام شفیع در آخرین برنامه اش در برنامه جمعه هفته گذشته «ورزش و مردم» میزبان حسین عبدی کاپیتان پیشین پیروزی تهران بود و با او گفتگو کرد.

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی

در پیام عبدالعلی علی عسکری که در پی درگذشت بهرام شفیع صادر کرده، آمده است: 

درگذشت برنامه ساز، مجری و گزارشگر ورزشی صدا و سیما،جناب آقای بهرام شفیع را که مردم از نسل های مختلف او را با نام برنامه "ورزش و مردم" می شناختند و همواره در فراز و نشیب های کشور صدای گرمش راوی تلاش و غیرت ورزشکاران و قهرمانان این مرز و بوم و برای مردم روحیه بخش بود تسلیت عرض می کنم . ازخداوند تعالی برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم .

پیام تسلیت معاون سیما

دکتر مرتضی میرباقری معاون سیما در پیامی درگذشت بهرام شفیع مجری پیشکسوت برنامه های ورزشی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی آقای بهرام شفیع تهیه کننده و مجری ورزشی خاطره ساز تلویزیون موجب تاثر عمیق اینجانب گردید. وی در چندین دهه فعالیت حرفه ای خود با روایت صادقانه تلخ و شیرین های ورزش توانست پیوند دهنده ورزش و مردم باشد. اثرگذاری ایشان در حوزه گزارش های ورزشی و تولید برنامه های مانای ورزش را می‌توان باقیات الصالحات زندگی پرفروغ آن مرحوم و چراغ راه دیگر
همکاران در این عرصه دانست. اینجانب مراتب تسلیت خود را خدمت خانواده ایشان و جامعه ورزشی کشور ابراز می‌دارم و علو درجات ایشان را از درگاه حق مسئلت می‌نمایم.

مرتضی میرباقری ـ معاون رییس رسانه ملی در امور سیما

پیام تسلیت مدیر شبکه یک سیما

مجید زین العابدین، مدیر شبکه یک سیما، در پیامی درگذشت بهرام شفیع مجری با سابقه برنامه «ورزش و مردم» را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

همه به سوی او سفر خواهیم کرد.

فقدان چهره متین و نجیب ورزش رسانه ملی، تهیه کننده و مجری پیشکسوت برنامه «ورزش و مردم» آقای بهرام شفیع موجب تاثر و اندوه اینجانب شد.

آن مرحوم از پیشگامان ورزش رسانه بود و پیش از ظهور انبوه رسانه های ورزشی، یکه و تنها مشوق قهرمانان و پهلوانان ورزش ایران زمین بود.

شفیع مشی جوانمردی را در گود ورزش آموخته بود و حاشیه ها در کار حرفه ای او جایی نداشت.

وی در چهار دهه همراهی با ورزش انقلاب اسلامی برای روایت افتخار آفرینی قهرمانان نامدار پس از انقلاب همواره به خود می بالید.

بی شک؛ مرحوم شفیع با تشویق هزاران جوان به ورزش قهرمانی و مرام پهلوانی، دعای خیر پدران و مادران زیادی را توشه سفر آخرت خود کرده است.

ضایعه فقدان این همکار عزیز را به فرزند و همسر داغدار، خانواده معنوی اش در شبکه یک سیما و جامعه ورزش کشور تسلیت می گویم. رحمت الهی و علو درجات بدرقه او باد.

مجید زین العابدین، مدیر شبکه یک سیما

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.